♥Prinzessin♥ Skrevet 19. juli 2007 #1 Skrevet 19. juli 2007 Ladycomp, Babycomp og Pearly som er 99, 4 % (?) sikre... har de noen reell funksjon som prevensjonsmiddel? (Utelukk Babycomp fra dette da, da den brukes til familieplanlegging.) Sædcellene kan jo leve opptil 4-5 døgn i skjeden. Hva hjelper det da å ha sex når Ladycompen lyser grønt, når man kan bli gravid flere dager senere? Da er det selvfølgelig for sent å følge det røde lyset.
Gjest Skrevet 19. juli 2007 #2 Skrevet 19. juli 2007 Fordi Ladycompen tar høyde for at sædcellene kan leve oppptil 5 døgn, så den viser rødt 5 dager før eggløsning.... å for min del så viser ladycompen min plutselig BARE rødt, dette etter eggløsning. Litt bekymra for at jeg er preggis :/
♥Prinzessin♥ Skrevet 19. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. juli 2007 Aha... gjør Pearly det også, vet du det? Du får ta deg en test! :-)
Gjest Skrevet 19. juli 2007 #4 Skrevet 19. juli 2007 Ja det er samme greia med Pearly Kan ikke ta en test enda, Ladycompen min viser at det er 5 dager til jeg skal ha mensen så får heller ta en test da om jeg ikke får den Men kan hende at det er fordi jeg har vært syk i noen mnd'er, og at mn temperatur ikke har vært helt slik den skulle være. HÅPER jeg! hehehe...
Gjest Ultemecia&Mikrovampyren Skrevet 19. juli 2007 #7 Skrevet 19. juli 2007 Joda.. det er bare det at jeg har jo hverken el eller noe nå om dagen så:-/
Gjest Ultemecia&Mikrovampyren Skrevet 19. juli 2007 #8 Skrevet 19. juli 2007 Ikke at det hadde så mye med ladycomp o.l å gjøre
Gjest Skrevet 19. juli 2007 #9 Skrevet 19. juli 2007 åh, er du preggis kanskje? Eller hvorfor har du ikke el? Vi kan dra inn baby under babycomp vettu
Gjest Ultemecia&Mikrovampyren Skrevet 19. juli 2007 #10 Skrevet 19. juli 2007 Nei jeg fikk jo babyen min for 7 uker sidne Har vel nesten ikke lov å ønske meg enda en til så fort men vi 'prøver' jo. Haha. Vilsågjerne ha en til ) er så koselig, haha
Gjest Skrevet 19. juli 2007 #11 Skrevet 19. juli 2007 Oh såpass tidlig! :D Tøffing du, den skal du ha
Gjest Ultemecia&Mikrovampyren Skrevet 19. juli 2007 #12 Skrevet 19. juli 2007 Tok keisersnitt så denne gangen vil jeg ha en ordnetlig fødsel haha, så er kanskje derfor jeg er litt tidligere ute :-P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå