Anonym bruker Skrevet 19. juli 2007 #1 Skrevet 19. juli 2007 Er ikke det litt sent? Det er ei jeg kjenner som gjør dette, hun sier det passer henne best, hun legger seg selv i denne tiden. Saken er at barnet skal snart begynne i bhg, da må h*n stå opp tidlig. Tipper det blir problemer med å snu døgnrytmen her? Eller?
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 19. juli 2007 #2 Skrevet 19. juli 2007 Trenger ikke bli særlig problemer...en kan jo ta det gradvis en halvtime om gangen til det passer barnehagen.
Gjest Skrevet 19. juli 2007 #3 Skrevet 19. juli 2007 Jeg kjenner også ei som legger sønnen likt meg seg selv. Ser ingenting galt med det, da det er slik det passer dem best. Han er ikke en baby som sover 12-14 timer om natten, men derimot kanskje 8. Og du kan jo selv tenke deg når man da må stå opp dersom barnet legges kl 19?
Miss Foster Skrevet 19. juli 2007 #4 Skrevet 19. juli 2007 Jeg har en 2 ár og 4 mnd gammel sónn som nesten hele livet sitt har lagt seg samtidig som meg. Dvs. rundt 23:30-00:30. Han trenger veldig lite sóvn, og stár faktisk opp mellom 7-8. Hadde jeg skulle lagt ham kl. 20:00-21:00 pá kvelden, hadde han vaert som et duracell-batteri fra rundt 3-4 pá natta...... Mens min andre sónn pá 1 ár legger seg rundt 21:00 og sover til 7-8 oxo. Hvert et barn har sin rytme, og for meg er det viktigste at de sover pá natta nár jeg sover. Sá om de legger seg tidlig eller sent ser jeg overhode ikke pá som et problem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå