Gå til innhold

Solen skinner og det er jo fantastisk!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønsker alle en solrik dag - dette trenger vel de fleste rundt i det ganske land etter de siste ukene med regn, regn og atter regn!

Ha en flott dag:-))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hipp hurra for sola! Da kommer smilet frem hos oss alle :-D

Skrevet

Hei du! Her er været mildt sagt skiftende i dag. Skyer og regn og sol og alt på en gang her i dag. Spennende det da forsåvidt... :-/

Han en fin-fin dag du også, Attpåklatten!

Skrevet

Det er så deilig! Nå kan vi være ute, lettkledde og kose oss med varmen! Har luket i sandkassa i dag, jeg - visste dere at det var veldig lett å få opp ugress når bakken er våt.....?

Skrevet

så fint at dere får tørka opp litt da ;o)

her er det skyet i dag =))) jeg syns det er greit.vi har hatt mye pent vær til nå.så nå er det deres tur,hehe

kos dere,og nyt solstrålene.

Skrevet

Endelig sol og varme :) Av med regntøyet og på med shorts og t-shirt. Tusle barbeint i gresset fremfor å vasse med gummistøvler.Jiiippii....nå skal jeg tømme potter,urner og kasser for vann og se om jeg kan redde siste rest av sommerblomstene :)) Ha en flott dag!

Skrevet

Sol, ja...

Føles som om jeg endelig er kvitt badehettefølelsen- du vet, det konstante trykket i hodet som kommer når det regner. Nå skal jeg drive redningsarbeid i hagen, stakkars blomster som er helt drukna

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...