Gjest Skrevet 19. juli 2007 #1 Skrevet 19. juli 2007 Nå har jeg Ikm den 28. juli, så jeg regner og håper på at jeg hadde eggløsning nå helga som var? Og håper selvfølgelig det er en spire inni meg nå Menneh.. nå har jeg gått, hmm la meg se.. 4 dager nå med svake mensmurringer, vondt om natten oxo, (ikke så vondt at jeg ikke overlever) men d kan da ikke være eggløsning som gjør dette??? Kan det være egget som kanskje fester seg i livmoren, blir det sånne svake menssmerter av d??? Men oxo en annen ting? jeg hadde bare mensen i 4 dager nå sist, vil det da si at jeg har Ikm 1-2 dager før den 28. juli? siden jeg bruker å ha mensen i 5-6 dager?? Håååper noen kan svare meg sånn at jeg blir litt mer klok på dette *hahahaha*
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 19. juli 2007 #2 Skrevet 19. juli 2007 Har du regnet dager fra da mensen var over? Det blir i så fall feil - dag 1 i syklusen din er den dagen mensen ankommer ) Selv har jeg helt gitt opp det der med smerter i magen. Før hadde jeg det kun den dagen jeg fikk mens, men etter jeg fikk førstemann så har jeg mensmurringer som kommer og går hele syklusen - sinnsykt frustrerende. For ikke snakke om de MEGA eggløsningssmertene jeg har fått *urk* Men litt usikker på hvordan det blir for deg ifht det med syklus - spørs alt på når du har begynt å telle og når du hadde mens sist )
Gjest Skrevet 19. juli 2007 #3 Skrevet 19. juli 2007 Jeg hadde første dag siste mens den 2. juli og varte til den 5. juli. Har en syklus på 28 dager;) Jeg har aldri brukt å kjent mensmurringer så tidlig som 2 uker før mensen skal komme, derfor jeg synes dette var litt rart? Vanligvis så kjenner jeg mensmurringer dagen før tanta kommer.. Hmm blir sprø at dette *haha*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå