Anonym bruker Skrevet 19. juli 2007 #1 Skrevet 19. juli 2007 Var inne på SO nettopp, jeg var kommet inn på russlandstudier... Stod på venteliste plass nr 1 på det studiet jeg egentlig vill inn på, marin bedrifts ledelse. Skal jeg si ja til det jeg var kommet inn på, eller skal jeg prøve å komme inn der jeg står på venteliste? Hva kan jeg egentlig bruke en bachelor eller en master i russisk til? Kan noen legge denne ut på skravle til meg?
Gjest -<<- Skrevet 19. juli 2007 #3 Skrevet 19. juli 2007 Kan du ikke si "ja, men vil fortsette å stå på venteliste"? Alle jeg kjenner (hvilket er nærmest forbausende mange) som har studert russisk har fått eller fått tilbud om rimelig fete jobber, alt fra oversettelse til hemmelighetskremmeri i forsvaret til undervisningsjobber på universitetet. Disse har stort sett minimum en bachelor, tidvis også påbegynt eller avrunda master.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå