Gå til innhold

Trenger et råd her..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Var inne på SO nettopp, jeg var kommet inn på russlandstudier... Stod på venteliste plass nr 1 på det studiet jeg egentlig vill inn på, marin bedrifts ledelse. Skal jeg si ja til det jeg var kommet inn på, eller skal jeg prøve å komme inn der jeg står på venteliste?

Hva kan jeg egentlig bruke en bachelor eller en master i russisk til?

 

Kan noen legge denne ut på skravle til meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke si "ja, men vil fortsette å stå på venteliste"?

 

Alle jeg kjenner (hvilket er nærmest forbausende mange) som har studert russisk har fått eller fått tilbud om rimelig fete jobber, alt fra oversettelse til hemmelighetskremmeri i forsvaret til undervisningsjobber på universitetet. Disse har stort sett minimum en bachelor, tidvis også påbegynt eller avrunda master.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...