mayaya Skrevet 19. juli 2007 #1 Skrevet 19. juli 2007 sà det er her du er, ja... har jo ikke sett deg pà msn en eneste gang nàr jeg har kommet meg pà nett her... :-s hihi vi har det finfint her da! Men vi er glad for at mannen er ferdig med jobben etter kl fire i dag da, for nà er det nok med alenetrilling i Toscana :-p Vil videre! nà! hoho ps. MAKAN! lar du ikke jenta ha pè sandlaer i januar?? Daaakaar lita!
selfangerkjerringa Skrevet 19. juli 2007 #2 Skrevet 19. juli 2007 Men jeg er jo på msn jo... ser du meg ikke? HALLOOOOO.... *ekkoekkoekko* Nei jeg er en ond, ond, grusom mamma... sandaler i desember er greit, men januar, DER setter jeg grensa altså!
mayaya Skrevet 19. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. juli 2007 ser du meg da??? haaaallooo??? hrmf! januar som er sà kooselig... dakar
selfangerkjerringa Skrevet 19. juli 2007 #4 Skrevet 19. juli 2007 jessøribob! Blir ikeatur på meg snart forresten... være med? hehehe Blir nok ikke før neste helg, kaaanskje neste uke - avhengig av når lønna kommer.
mayaya Skrevet 19. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. juli 2007 jajaja, det er jeg :-) etter den 24., da... som du vet, er jeg jo pà feeeerie.. :-p tror det er noe rart med msnen her jeg, for jeg har bare en kontakt pàlogget! og det tror jeg faktisk ikke pà.... *hrmf*
mayaya Skrevet 19. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 19. juli 2007 bai de vei, skal sikkert utover en tur ila. de neste 2 ukene ogsà, mens mannen har ferie. bare sà han fàr besoeke svigers lissom :-p
selfangerkjerringa Skrevet 19. juli 2007 #7 Skrevet 19. juli 2007 ferie.. heldigjenta prøver å finne deg på msn jeg! ps blir etter 24.ja, får ikke lønn før da
selfangerkjerringa Skrevet 19. juli 2007 #8 Skrevet 19. juli 2007 du ble borte fra msn! hjlpes! ha det fint i italien, jeg er iiiiiiiikke sjalu
selfangerkjerringa Skrevet 19. juli 2007 #9 Skrevet 19. juli 2007 forresten - har ny, fin terrasse å spise jordbær på nå! velkåm tu ka-ping-køntri
mayaya Skrevet 19. juli 2007 Forfatter #10 Skrevet 19. juli 2007 fàr vel penger rundt da en gang jeg ogsà... sà det er fint.. hihi som om jeg shopper noe pà ikea..
selfangerkjerringa Skrevet 19. juli 2007 #11 Skrevet 19. juli 2007 du shoppe på ikea? tenkte å ha deg med som barnevogn-triller jeg da. MOHAHAHA Tror nok det er en viss fare for at det ikke er bre jeg som kommer ut derfra med noe småtteri til barnerommet (osv)
mayaya Skrevet 19. juli 2007 Forfatter #12 Skrevet 19. juli 2007 grattis med terassen!! meibi vi shall trai it aout! hihi msn her er helsnàl! men nà er det uansett bare 3 minutter igjen av internetten min... :-s kommer muligens pà igjen :-) see you later, krokodille!
mayaya Skrevet 19. juli 2007 Forfatter #14 Skrevet 19. juli 2007 :-o har de ting til barna der ogsà??? *glise*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå