På vei igjen? Skrevet 19. juli 2007 #1 Skrevet 19. juli 2007 har aldri vært så forsinket før, lurer på om det er noe alvorlig gale med kroppen min! Første dag i siste menstruasjon var 12 juni, hvor langt er jeg på overtid nå da? har kun testet på ettermiddagen stort sett, men en gang hadde jeg holdt meg i flere timer og fikk negativ test, hva som skjer?? Må og legge til at min mens er regelmessig og får den en gang i måneden..vet jeg var litt stressest utover eggløsningen min men har nå vært det før og uten at mensen har blitt forsinket..
emporium Skrevet 19. juli 2007 #2 Skrevet 19. juli 2007 da er vi flere i samme båt første dag i siste mens 10/6, ikm 8/7 ingen tr og ingen positiv test (blir dyrt med tester når man er utålmodig, ja) har også alltid hatt regelmessige sykluser - omtrent på klokkesalget likt hver mnd... står på CB at etter ikm kan man teste når som helst på døgnet, men helst ikke rett etter man har drukket masse lykke til =O)
readyornot?? Skrevet 19. juli 2007 #3 Skrevet 19. juli 2007 Det er ingen tante som har kommet til meg heller ennå, kanskje det er noe som"går"..;-) Jeg har vært uten pillen i flere år, og alltid hatt sykluser på 28-30 dager, men den siste testen i går viste også bare en strek, selv om jeg vrir og vender den aldri så mye. Enda har jeg veldig mye luft i magen, og har innimellom endel mensmurringer og tror at tanta skal komme, men det skjer ingenting... Skjønner ingenting av dette jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå