Gå til innhold

Disse skinntøflene

Fantasiløs m/ 2 vakre gutter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er de varme?

Tanta mi jobber på babyshop, og der hadde de lagt bort skinntøflene for sommeren, pga de er varme og beregnet på vinteren.. Har ho tenkt på feil tøfler eller er de varme?

Har sett noen på tinyzone.dk, er de varme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytt

Skrevet

Hvis det er sånne tøfler som robeez du tenker på så er de vel som andre tøfler :) ikke spesielt varme men heller ikke akkurat kalde. Kan tenke meg man kan bli litt svett på bena i værste sommervarmen..

Skrevet

Spørs vel om de er med eller uten fòr. Jeg har begge deler fra Tinyzone, og de med fòr er jo typisk vintern. De andre syns jeg man kan bruke hele året, det er jo bare en skinnlapp liksom. Men sommern er vel ikke typisk tøffelsesong - løper gjerne barbeint da. I alle fall i prinsippet - ingen regner vel med 12 grader og regn hele juli ;o))))

Skrevet

Junior er på lære-seg-gå-stadiet, og tenkte ha noe på bena liksom =)

Og fikk da tips om slike tøfler..

Skrevet

Ypperlig til det, ikke så glatt å komme seg på beina med sånne på. Tynne sokker oppi så er det helmax, men tror nok også det kan bli litt klamt på de varmeste dagene (men da har dere de kanskje ikke på likevel).

Skrevet

Akkurat nå ser det ikke så farlig ut ang varme, men er jo lov å håpe ;)

Hehe..

Noen som vet hvor mye de koster på babyshop?

Skrevet

Jeg kjøpte noen på babyshop for noen dager siden som var fra et merke som het shoeshoe mener jeg å huske... de kostet 299.

Skrevet

Da blir det billigere å kjøpe fra tinyzone da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...