Marius og Jonas! Skrevet 19. juli 2007 #1 Skrevet 19. juli 2007 Er det noen som har tips om hvilken størrelse amme-BH man bør kjøpe? Jeg er i 35 uke med mitt første barn, og har små pupper. Har gått opp fra a-cup til b-cup i løpet av svangerskapet. Jeg har kjøpt en amme-BH i b-cup, og i den har jeg ganske god plass. Men lurer litt på om den kanskje blir litt liten etter fødselen, og melkeproduksjonen starter....? Hvordan vet man hvilken størrelse man bør kjøpe? Burde jeg bare vente til etter fødselen med å kjøpe flere? Har det liksom som mål å slippe å dra på shopping 3 dager etter fødselen, så jeg tar gjerne imot alle tips og forslag så jeg kan bare være hjemme og kose meg istedet..... =)
elfmade Skrevet 19. juli 2007 #2 Skrevet 19. juli 2007 Ville anbefalt deg å vente med å kjöpe fler. Det er så vanskelig å si hvilken str man ender på. Med en gang melka kommer vil puppene bli gigantiske for så å bli litt mer normale etter et par dager. Og hvis du har en bh i b så kan du jo sjekke om den passer og evt sende mann på shopping etter flere om det trenges. Gjorde nemlig en bommert med det forrige sv.skap, gikk opp fra b til d i löpet av graviditeten og kjöpte ammebh i dd og den passet fint i fem dager også var den for stor. Og de er jo ikke akkurat billige disse bhène.
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2007 #3 Skrevet 19. juli 2007 gå på sparkjøp og kjøp deg en i en str større enn du bruker nå.. der har de godt med spiler og uten til en billig peng kjekt å ha i dagene etter fødsel da puppene vokser endel akkurat da:)
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2007 #4 Skrevet 19. juli 2007 Hvis du bare skal ha en prikk lik som den du har nå, bare en størrelse større, kan vel sikkert noen du kjenner kjøpe den for deg. Så slipper du shopping rett etter fødsel. Har selv kjøpt en større, men er litt sånn planleggingsmenneske, og vet jo ikke om det er nødvendig engang. Så det kan jo hende jeg har kastet bort de pengene unødvendig
beibiboom Skrevet 19. juli 2007 #5 Skrevet 19. juli 2007 Jeg bruker vanligvis b cup, og ventet helt til de siste to ukene før jeg kjøpte amme bh. hadde hørt at man skulle kjøpe en cup større enn det man brukte da. Jeg kjøpte 80 c, og det passer fint nå to uker etter fødselen. De første dagene var den litt liten, men brystene krympet raskt igjen skal jeg si deg (litt skuffende, he he). Nå er c cupen nesten litt stor... Forresten kjøpte jeg den på lindex, veldig fin en:-)
nybebis Skrevet 19. juli 2007 #6 Skrevet 19. juli 2007 Kjøp noen nå slik at du har og vent å kjøp mer til du har født. Jeg ville tro at du kanskje trenger en cup størrelse større, men det kommer også ann på typen BH ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå