Gjest Skrevet 19. juli 2007 #1 Skrevet 19. juli 2007 Jeg føler meg absolutt ikke gravid og synes magen har stoppet å vokse,bekymrer meg litt akkurat det,jeg er 18+5 i dag. Men magen vokser vel i rykk og napp. Noen ganger så skulle jeg ønske at jeg hadde en babywatcher så jeg kunne høre etter hjertet,men så tenker jeg at da kommer jeg til å bruke den så ofte og er det en dag jeg ikke finner hjerteaktivitet så blir jeg bare stresset.Var jo på UL for 1 uke siden og da var alt bra, så jeg får slå meg til ro med det og bare smøre meg med tålmodighet. Flere som er like langt som meg eller dere som er over 18/19 uker som har noen erfaringer å dele med meg?
Aprilmor m/gutt i magen Skrevet 19. juli 2007 #2 Skrevet 19. juli 2007 Har det helt likt som deg. Er 19+2, og føler meg ikke så veldig gravid at det gjør noe. Eneste jeg kjenner er kynnere, og litt romstrering innimellom. Magen har blitt større når jeg står, men er lik seg selv når jeg ligger. (for noen uker siden var det bare da jeg såg at jeg hadde gravidemage... er overvektig...) Gleder meg til å kjenne skikkelig liv, så jeg vet med sikkerhet at jeg er gravid liksom.. hehe.. var oxo på UL for en uke siden, og lillegull var helt perfekt, og koste seg i magen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå