LinTin Skrevet 19. juli 2007 #1 Skrevet 19. juli 2007 Jeg skal gifte meg neste sommer og er på jakt etter lokaler i Bergensområdet. Vi har tenkt litt på kommandantboligen på laksevåg, noen som vet ca pris og om det evt er mulig å ta med seg egen drikke?
Arb.ledig husmor Skrevet 20. juli 2007 #2 Skrevet 20. juli 2007 VEt ingenting om kommandantboligen... men Halhjem cafe på Os er et fint sted... Der kan man ta med brennevin sjøl, og så selger de øl og vin der... Det er ganske billigt også... Men vet det er opptatt der 28.juni, 2.august(for da gifter eg meg) og 9.august...
Happy H Skrevet 20. juli 2007 #3 Skrevet 20. juli 2007 nei vet ingenting om den,ville ringt å hørt litt kossn d e der.. kan eller anbefale nergen døveforening sine lokaler,der gifter vi oss 22.september i år. koster 6000kr for leie av lokalet,og du kan ha m all matog drikke sjøl. plass til å dekke til 80, og det kan være 100personer i lokalet
mammamamut Skrevet 22. juli 2007 #4 Skrevet 22. juli 2007 Der er d dyrt å all drikke må du kjøp gjennom dem. har vært i bryllup der, er veldig fint, men det var absolutt ikke verd de pengene de hadde lagt ut. Jeg signerer serinas_mamma. Jeg skal og ha det på halhjem cafe. veldig populært sted for de som vet om det!!!!
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2007 #5 Skrevet 22. juli 2007 Det stemmer det som en av de over sier. Alt må kjøpes gjennom de, og de er dyr!! Jeg fikk beskjed om å gjøre regne med at vi måtte betale mellom 1200 og 1500 per gjest, og vi er ca 50 gjester. Jeg ville nok prøvd å finne en annen plass å ha det. Med mindre du har masse penger å sette av til bryllupet!! Lykke til med planleggingen!!! Det er gøy!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå