LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 19. juli 2007 #1 Skrevet 19. juli 2007 Ousj.... Laga meg DEN frokosten, fikk ikke ned en bit. Men tab x-tra er godt da...
~~DoraDora~~ Skrevet 19. juli 2007 #2 Skrevet 19. juli 2007 Hihi...midt i uka? Er du verken gravid, eller har barn? ... siden du er priviligert med å kunne kose deg på en onsdag? Du er iallfall tidlig oppe da, til å ha vært på fylla ;-)
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 19. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. juli 2007 Poden er på ferie, jeg jobber stort sett alle helger i sommer, gravid er et fremmedord og alle vennene mine kom plutselig på besøk i går. Og ja, jeg er alt for tidlig oppe, men våkna av at jeg ville ha mat. Når maten var vel på bordet innså jeg at det nok var tørst jeg var. :-D
Gjest Skrevet 19. juli 2007 #4 Skrevet 19. juli 2007 Du var tilfeldigvis ikke hos naboen min i natt da? De holdt på og ble mer og mer høylytt! (Ringt politiet til slutt kl 03, og da ble det tyst ja) Men syns ikke synd på noen når de er fyllesyk desverre. Har du barn da?
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 19. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. juli 2007 Ikke noe politi her. Ikke naboer heller for den saks skyld. ;-) Nei synn i meg er det ikke.. Men skulle gjerne fått sove litt til!
3b@rnsmor-30* Skrevet 19. juli 2007 #6 Skrevet 19. juli 2007 haha... fyllesyke har jeg INGEN medlidenhet med..... haha.... det er helt felvforskyldt....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå