Gå til innhold

Ammesteder i Oslo sentrum? Noen som vet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal en tur inn til Oslo i dag for å shoppe litt =) Lurer på om noen av dere vet om fine ammesteder? Ammerom? i kjøpesentrene eller i noen av butikkene langs Karl Johan? Synes det er litt godt å trekke meg litt unna når jeg ammer.. blir litt irritert når folk stirrer...

På forhånd takk for svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm...jeg er i byen hver dag men jammen om jeg vet om noen ammerom. Skulle gjerne ha gitt deg noen tips. Dytter den litt opp iallefall.:-)

Skrevet

dytter for deg jeg også..

Skrevet

Den Kule Mage på Grünerløkka har vel ammerom tror jeg?

Skrevet

Vet ikke om noen ammerom, men ved siden av lekebutikken på oslo city er det noen fine benker. Ikke for mye trafikk der ;)

Skrevet

Du, det hadde jeg ikke brydd meg noe om!

Amm i vei, akkurat der du vil og når barnet ditt ønsker det!!

Skrevet

På byporten er det ammerom, men det er det eneste jeg vet om i nærheten av karl johan. Ellers har du den kule mage i markveien eller mecca ved akerselva som er mammakafeer. Ammerommet på byporten er ikke særlig koselig, er et stellerom med en stol liksom. Ta med babyen i parken da vel? der får du sittet i fred vet du, og koselig er det også! Hvis du skal være i karl j så er jo slottsparken perfekt.. Da kan du jo ta krl j og bogstadveien i en jafs hehe. .Gå opp kal johan, ta puppepause i slottsparken, så gå oppover bogstadveien :) perfekt rute ;)

Skrevet

Tusen takk for bra svar jenter! Helt supert

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...