lille kula Skrevet 19. juli 2007 #1 Skrevet 19. juli 2007 Skal en tur inn til Oslo i dag for å shoppe litt =) Lurer på om noen av dere vet om fine ammesteder? Ammerom? i kjøpesentrene eller i noen av butikkene langs Karl Johan? Synes det er litt godt å trekke meg litt unna når jeg ammer.. blir litt irritert når folk stirrer... På forhånd takk for svar
Mammasin Skrevet 19. juli 2007 #2 Skrevet 19. juli 2007 Hmm...jeg er i byen hver dag men jammen om jeg vet om noen ammerom. Skulle gjerne ha gitt deg noen tips. Dytter den litt opp iallefall.:-)
Hidjey Skrevet 19. juli 2007 #4 Skrevet 19. juli 2007 Den Kule Mage på Grünerløkka har vel ammerom tror jeg?
Tre små;) Skrevet 19. juli 2007 #5 Skrevet 19. juli 2007 Vet ikke om noen ammerom, men ved siden av lekebutikken på oslo city er det noen fine benker. Ikke for mye trafikk der
**Junigravid** Skrevet 19. juli 2007 #6 Skrevet 19. juli 2007 Du, det hadde jeg ikke brydd meg noe om! Amm i vei, akkurat der du vil og når barnet ditt ønsker det!!
Gjest Skrevet 19. juli 2007 #7 Skrevet 19. juli 2007 På byporten er det ammerom, men det er det eneste jeg vet om i nærheten av karl johan. Ellers har du den kule mage i markveien eller mecca ved akerselva som er mammakafeer. Ammerommet på byporten er ikke særlig koselig, er et stellerom med en stol liksom. Ta med babyen i parken da vel? der får du sittet i fred vet du, og koselig er det også! Hvis du skal være i karl j så er jo slottsparken perfekt.. Da kan du jo ta krl j og bogstadveien i en jafs hehe. .Gå opp kal johan, ta puppepause i slottsparken, så gå oppover bogstadveien perfekt rute
lille kula Skrevet 19. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 19. juli 2007 Tusen takk for bra svar jenter! Helt supert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå