forvirret... Skrevet 19. juli 2007 #1 Skrevet 19. juli 2007 Har ei datter på 2 mnd. Jeg har ammet henne hele tiden, men har begynt å få lite melk, så må gi henne mme i tillegg. Men hun blir sååå sint når jeg skal gi henne det.. Hun har ikke hat t noe problem med å ta flaske tidligere, men når det er mme på flaska, nekter hun å spise.. baare griner... Noen med tips til hva jeg kan gjøre??
Nit@™ Skrevet 19. juli 2007 #2 Skrevet 19. juli 2007 Prøv å bytt merke. Jeg prøvde med NAN til Pilten, det ville han ikke ha. Da jeg prøvde med Hipp gikk det greit. De smaker nok forskjelllig de typene.
Gjest Skrevet 19. juli 2007 #3 Skrevet 19. juli 2007 Jeg prøvde på min 2 åring husker jeg. Han nektet! Prøvde alle forskjellige flasker, men han likte ikke at det kom melk ut av dem. Prøvde og pumpe meg, men det funket ikke. Ingenting funket. Til slutt måtte jeg bare gi opp og gi han grøt og og helle i han vann. Han begynte hos dagmamma da han var 7 mnd, men det gikk ikke. Ammet han på kvelden og natta, men på dagen fikk han kun grøt og vann. Rare unge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå