Gå til innhold

vil noen gi meg deres beste bleieslutt tips??

Anbefalte innlegg

Skrevet

sønnen min ble 3 år i april, og nå er det vel snart på tide å slutte med bleia...

han går ofte uten, og går da på potta for å tisse. Jeg vet han kjenner når han må på do, for han gjemte seg i skapet og bæsja i trusa her en dag.. hehe.. og han bruker potta når han er naken. Men han kan jo ikke gå rundt naken alltid!!

jeg maser ikke med det, selv om jeg har veeeeeeeeldig lyst;)

har prøvd klistermerker og belønninger, og det er gøy en liten stund, så bryr han seg ikke.

jeg tror han rett og slett ikke gidder for det er mye lettere å tisse i bleia, for da må han ikke avbryte lekingen.

har dere noen gode tips??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøp truse til han og la han gå med truse og bukse. Da finner han fort ut at han ikke kan tisse seg ut. Funka som bare det her hos oss. Snuppa vår sååå stolt da hun fikk truse forresten. :o)

Lykke til! :o)

Skrevet

Da min 5 åring var 3 åg og 3 mnd så begynte han og bæsje på do, men ville likevel ikke slutte med bleie. Hvorfor han deretter kun bæsjet på do vet jeg ikke. Kan være maset fra han var 2.5 år om å bæsje do... Ikke vet jeg.

Han sluttet med bleie da han var 3 1/2, tok rett og slett og lot han gå uten bleie og med tøy.

Skrevet

da elste vår (gutt) slutta var jeg veldig nøye med å tvinge han til å gå og tisse veldig ofte. det gikk fint..

han likte ikke når han tissa på seg, for det var ekkelt..

så da hørte han stort sett på mamma ja..

Skrevet

Har du prøvd sånne bleieslutt-bleier? Har ikke prøvd det til mine, men hørt flere bruke dem med hell. Det er bleier som føles ubehagelige når barnet tisser i dem. Kanskje en idé til din, siden han tydeligvis syns det er lettere å tisse i bleia enn på do?

Skrevet

Hvor får du kjøpt dem?

Gutten min på 2 år nå snakker hele tiden om og bæsje og gå på do. Så dem på reklame en gang, men aldri sett dem i butikken. Hvilket merke er dem?

Skrevet

det er fra libero... har prøvd dem jeg, men han bryr seg ikke om at den er våt.. haha

det er værre å bli våt på beinet av tiss, så jeg får vel bare ta på han truse og bukse:)

jeg gir meg ikke denne gangen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...