Gå til innhold

Noen som kan hjelpe meg med gavetips til min 4-årige barske pike......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er en robust guttejente, og har det meste. Nå vil besteforeldrene vite hva hun ønsker seg, og vi har ingen tips. Hun sier at det eneste hun ønsker seg er en rotte, og den skal hun spise...... he he ..... Hva skal man si da?? Den søte pia mi ønsker seg rottekoteletter??? De vil sikkert kjøpe noe som koster fra 4-500,-

Om noen har tips så er jeg superglad!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmm. eg vet ikke.. kansje sko,jakke,dvd, noen leker hun liker å leke med? barne basseng,..

er det eg kom på i farten. er elendig til å komme med slike forslag selv. hehe. lykke til vertfall=)

Skrevet

Hva med noen tøffe "gutteleker" da? Tråbil f.eks ...den koster kanskje litt mer, men går ann å spleise. Eller noen kule uteleker.

Vet ikke helt hvordan dere er som personer....om dere liker å gå i skog og mark...da kan jo speiderkniv, turkopp og en tøff tursekk være tingen...noe hun kan bære og bruke selv på tur. La lillejenta deres få lov å stå med pappan å spikke pinne som hun kan bruke til å grille pølse på...f.eks

Eller fiskeutstyr...vet iallefall at mine gutter og nevøer på den alderen synes det er stas med slike ting..få ha eget utstyr...enk som de vokser på det...så stolte.

Vet ikke hvor guttejente jente deres er da...men en liten tanke bare.

Skrevet

ja dvd`er var lurt!! Det er jo alltid kjekt. Takk!!! :)

Skrevet

Takk for svar, men hun har jo selvsagt fiskestang, tollkniv og trøbil. Hun er som sagt en guttejente.. he he.... Jeg driver å leter etter sjørøverturndrakt, for hun skulle ikke ha slik rosa som de pysete jentene hadde... huff og huff..... Men tusen takk alikevel. Det med turtinger var ikke dumt da! Hun trenger forresten sluker..... :)

:)

Skrevet

Vår jente ønsker seg alt som er rosa og/eller prinsesseting, så vi har det rimelig enkelt her i gården....

Lego kanskje??? Kjøper jeg ofte til gutter, ellers så er såpebobler, leketatoveringer, klistermerker "småting" som kan være populært til både gutter og jenter i den alderen, og mange små presanger kan jo være like moro som en litt større??? Kan jo supplere med noe så fornuftig som klær( for det er jo ikke særlig dyrt med dette)....Puslespill er også utrolig populært, det vanskeligste er å finne "riktig" nivå til barnet, der varierer det MYYYE... Noen er kjempeflinke og noen ikke fullt så flinke, og blir det for vanskelig eller for enkelt, så er det like ille....

Skrevet

Hmm.. nå har jeg ganske liten erfaring med hva barn på 4år intresserer seg for og hva de evt er for små/store for.. Men dersom hun liker f.eks Turtles, spiderman, transformers eller noen av de gutte greiene der så er jo de ganske populære for tiden og fins vel endel slike leker i lekebutikken?

Eller så er det sånne "leke dataer" som er ute å går nå.. Sånn lek og lær. Så en i lekebutikken forrige uke, men aner ikke hva de heter. Ser ut som en lekeversjon av en bærbar pc i allefall :P

Eller så er det jo alltids å gi en rotte da :D Uten at hun får spise den selvfølgelig ;P

Skrevet

Jeg var utrolig fasinert av fjernstyrte biler som lita,men jeg var sikkert litt eldre enn 4 år...

Ellers er jo en tøff cross-sykkel noe å tenke på,men den er jo noe dyrere enn en 500-lapp. Spleise?

Kjøp henne rotte da,de koster vel rundt om 400 kr! Tviler på hun prøver å spise på den,men gjør hun det,så har du ihvertfall en fin video til youtube eller noe,ha-ha:-)

Skrevet

Hva med dataspill.. Er alltid en slager her i huset.. Tulla blir 4 i september.

Hun har alltid vært guttejente, men holder på åinteressere seg for mer jentete ting nå.. Så har blitt litt lettere å kjøpe ting til henne..

Skrevet

gutten min ønsket seg veldig et telt (av alle ting) til 4 års dagen. han fikk ryggsekk med telt sovepose drikke flaske og lommelykt. han ble kjempe fornøyd. stas å bli "stor" og ha sin egen hule.tror det kostet 399,-. skal finne ut hvor det ble kjøpt

Skrevet

den ryggsekkpakka som lullen snakker om er å få kjøpt på kid interiør. koster 299 eller 399. rosa militær eller blå

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...