Duracellgirl*prøver* Skrevet 19. juli 2007 #1 Skrevet 19. juli 2007 Morrakvalmen har småplaget meg den siste uka,men idag var den visst skikkelig bestemt på å la meg gjennomgå. Spydde syre til den store gullmedaljen, huff. For en ekkel følelse altså. Skal det være sånn til fødselen er over nå da eller? I tilegg har lysken vært fryktelig vond de siste ukene.. men i natt var det så ille at jeg hylgråt og brukte ca 15 min på å klare å snu meg i sega for å komme meg opp på do. Gubben synes jo så synd på meg, jeg prøver det jeg kan for å ikke vekke han ettersom han skal tidlig på jobb,men i natt ble det for vondt til at jeg klarte holde det inni meg.
*RutIetutt* Skrevet 19. juli 2007 #2 Skrevet 19. juli 2007 Sliter med kvalmen jeg også - men det er ikke like ille hele tiden. Har noen dager der alt kommer opp igjen, mens andre går greit... Bekkenet blir bare verre og verre...hadde håpet det skulle lette litt nå på slutten - men det gjør det visst ikke. Hodet er ikke helt festet enda...så jeg har vel kanskje håp om noen gode dager enda...? (selv om legen min sa at det slett ikke var alle som fikk mindre bekkenplaget selv om hodet festet seg...). I natt var jeg oppe i to timer og bare hadde vondt....skikkelige mensesmertet og nedtrykk...au - au....nå er jeg LEI av alle vondtene:o((((((
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå