Gå til innhold

Jeg har en utvekst på foten min!!!!

Anbefalte innlegg

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Den er ca 92 cm lang, veier 13,4 kg, har hatt den der i snart 3 år. Det har også begynt og vokse langt, krøllete rødt hår på den, og noenganger, når jeg ser litt nøye etter, så ser det ut som om den smiler...

Men jeg lurer på, hvordan bli kvitt den? Begynner og bli tung og drasse på..... Skulle gjerne sett at den kanskje fikk noe annet og gjøre enn og sitte klistra til min fot...

Men helt alvorlig, jeg er passe lei av dattra mi nå, selv om noen sikkert syns det er helt horribelt! Dette er 3 natta hun IKKE sover (hun er litt forkjøla, så hun hoster på natta uten at hun våkner av det, men jeg gjør) så hun har liggi inne hos oss 2 netter, og hosta og hosta og hosta.. og jeg har hatt fingre, bein, armer og stort sett over hele meg. I natt la jeg meg "opp ned", men det fant ho jaggu ut, så ho kom ned ho og! Kjenner at jeg ikke har så mye energi igjen nå ja... og det er jo ferie i barnehagen... tralalala... Gravid og jævlig, og styrer med unge, bikkje og hus... flere som meg? Give me some power :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sukk, skal ikke være lett nei :(

sender over litt styrkedrikk ;)

Håper hun snart blir kvitt hosten, så du får litt fred til å sove ;)

Slitsomt å være trøtt og lei ja..

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Nei det skal visst ikke det.. og siden jeg har bl, og ikke kan løfte ho mer enn strengt tatt nødvendig, så ser hun jo sitt snitt til og si "opp opp, bær meg" store deler av dagen.... utspekulerte er de nå hvertfall :o)

Skrevet

sukk, du har det også ja..

det var jo enda bedre =/

huff, sender deg en go klem med masssse energi ;)

Håper dagen blir bedre :D

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Takk takk :o) Har sovet litt sammen med snuppa nå, men hun hoster og hoster stakkar...

Takk for god energi :o) :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...