Gå til innhold

badekar mot smertene - FANTASTISK (samme som skravle/3.trim)

Kosel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare si det!!! Nå har jeg ligget å duppa en goooood stund i glohett vann i badekaret. 5 min mellom riene, men det var en helt fantastisk opplevelse kontra å sitte her på sofaen, rusle rundt, legge meg i senga ol. - mye mye lettere å kjempe seg gjennom dem i varmt vann!! Absolutt å anbefale!

Håper jeg får fødestue med badekar sånn som den jeg var inne på tidligere i dag... (eller blir vel i går kveld...)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

føøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøde!!!!!!!!!!!! hehe nå må da den ungen komme snart!!!

Skrevet

hei, jeg synes også at varmt bad var deilig. Men hos meg ble vannet for varmt så babyen bæsja i fostervannet. Hjertelyden var også for høy. Heldigvis tok jordmor hjertelyden og fant det ut fort. Men hun måtte ta fostervannet og sette på ekg i hodet til babyen. Men ellers gikk fødselen heldigvis veldig bra. Kos dere med badekar, men pass på tempraturen på vannet. :)

Skrevet

Hmmm det var bra du skrev. Jeg er glad i å koke meg i badekaret, og hadde planlagt et lite kokbad når fødselen starter. Da skal jeg være forsiktig med temperaturen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...