*Urolig* Skrevet 19. juli 2007 #1 Skrevet 19. juli 2007 Deilig på en måte, fikk en god følelse. Men samtidig vet jeg ikke om det er det jeg vil. Hva gjør jeg ? Begynner å ser hvordan det går..eller?
Pinny og lillegutt Skrevet 19. juli 2007 #2 Skrevet 19. juli 2007 Gratulerer! Prøver man ikke, vet man ikke Er jo bedre å se åssen det er og se om det er noe for deg, enn å miste muligheten
*Urolig* Skrevet 19. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. juli 2007 takk Ja tror jeg begynner...så får jeg heller se det an Hva jobber /studerer du ?
Pinny og lillegutt Skrevet 19. juli 2007 #4 Skrevet 19. juli 2007 Jeg verken jobber eller studerer Har lyst til å begynne å studere, liksom endelig få en utdannelse i boks. Men slik ting er nå så er det ikke mulig desverre. Men men
Nette-mor med lykke i magen Skrevet 19. juli 2007 #5 Skrevet 19. juli 2007 Lykke til! Jeg går der selv, og har et år igjen og stortrives. Var flere i kullet mitt som var usikre i starten og de fant fort ut om de trivdes eller ei. Var få som sluttet
~La luna~ Skrevet 19. juli 2007 #6 Skrevet 19. juli 2007 Jeg har gått 4årig allmennlærer utd. m videreutd i sosialpedagogikk, og trivdes veldig godt Du merker nok fort om d er noe for deg eller ikke Lykke til!
Galskapens overhode Skrevet 19. juli 2007 #7 Skrevet 19. juli 2007 Hei.. Jeg går alm.lærerutd nå. Tok Studerte 150% sist år, så nå har jeg bare 2 fag igjen som skal fullføres.. Du merker nok fort om det er noe for deg eller ikke. Du skal jo ut i praksis allerede til høsten, og får prøvd deg litt.. Det var etter praksis jeg virkelig fant ut at DETTE har JEG lyst til å gjøre.. Jeg har også jobbet i 50% stilling etter jul v siden av studiene.. og det har vært spennende og utfordrende hele veien. En dag er aldri lik den neste..
petite fleur Skrevet 19. juli 2007 #8 Skrevet 19. juli 2007 Jeg er nyutdannet lærer (gikk ut våren 2006), og kan med hånden på hjertet si at allmennlærerutdanningen er noe av det mest utfordrende og morsomme jeg har gjort! Første praksis hadde vi allerede etter 1 mnd, og selv om jeg var pissnervøs i starten, skjønte man fort om man ville dette eller ikke. Så må du jo huske på den lange sommmerferien når du er ferdig utdannet, da..... Lykke til og gratulerer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå