OnlyMe Skrevet 19. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. juli 2007 Så da var det flere her i dag og Føler jeg sitter oppe hver natt for tiden:( Er liksom lillepille som bestemmer når jeg skal få sove:( LEI.... Vil bare ha en GOD natts søn nå... Se, nå klager jeg igjen;) hehe Hva som holder deg våken i dag da?
Miss Dynamite Skrevet 19. juli 2007 #5 Skrevet 19. juli 2007 hmm tenker.. funderer... forstår ikke kroppen min helt... skummelt,spennende,håper,tør ikke håpe..heh... sånn er huet mitt nå
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 19. juli 2007 #6 Skrevet 19. juli 2007 hehe, er her i natt jeg og=) men fri for potetgull nå=)
OnlyMe Skrevet 19. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 19. juli 2007 Ååååå, er prøver du! Så ikke det før nå jeg :s Ikke meningen å klage,når jeg vet hvor heldig jeg er!! Hvor lenge er har du prøvd da? Virker jo som om du tror det kanskje er noe på gang nå? I så fall vil jeg Gratulere!!! Har symptomer, men ikke tatt testen enda, eller noe i den dur? Så spennende:D
OnlyMe Skrevet 19. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 19. juli 2007 Kan sende litt til deg på bluetooth;) Men pepsien min får du IKKE
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 19. juli 2007 #10 Skrevet 19. juli 2007 hehe, den er grei,pepsien kan du få ha for DET har jeg FAKTISK=)=)=)=)
Miss Dynamite Skrevet 19. juli 2007 #11 Skrevet 19. juli 2007 prøvd 22 pp.. ja tror noe er på gang..hihi.. Men tør ikke teste, pga for mange skuffelser så har hjernen min stilt seg inn på "neida du er ikke det... trenger ikke teste FRAM TIL mensen kommer" hmm.. jeg er ikke en som LETER etter symptomer, ferdi m den tiden, men nå har jeg fått noe, og kanskje mye som kroppen min aldri har gjort/hatt før..
Pinny og lillegutt Skrevet 19. juli 2007 #12 Skrevet 19. juli 2007 Det som holder meg våken er varmen Og hundre tanker i hodet.. stresser så fælt for tiden angående babyklær.. For jeg har 0 peiling på hva de trenger, hvor mye de trenger av hver ting osv osv.. så ligger der å har den brainstormen.. Uff..
OnlyMe Skrevet 19. juli 2007 Forfatter #14 Skrevet 19. juli 2007 Prøvd en stund da ja! Trodde ike på det i begynnelsen jeg heller (men det var fordi det gikk for fort!!! hehe) Men sambo visste det, og han hadde rett;) Du får se hvor lenge du klarer å vente da;) Er jo ikke så lett det heller...
OnlyMe Skrevet 19. juli 2007 Forfatter #15 Skrevet 19. juli 2007 Hehe, det er bra! Min siste flaske med iskald pepsi (Max:D), så det er bare å skygge unna! Ellers kommer hormonbomba å tar deg:p
Miss Dynamite Skrevet 19. juli 2007 #16 Skrevet 19. juli 2007 ja sambo er SIKKER i sin sak om at jeg er gravid!! han tviler ik et sekund! ikke lett å vente nei men.. ligger her nå med en rar følelse nederst i magen så..Akkurat som pulsen har flyttet ned dit, og noen bitte små tak på en måte.. hmmmm
OnlyMe Skrevet 19. juli 2007 Forfatter #17 Skrevet 19. juli 2007 Ååå, nå ble jeg spent! Du har ikke en liten test liggende på lur da? hihi... Hadde ikke klart å vente jeg! Er jo SÅ spennende, og er jo så deilig å VITE! Noe spes som gjør sin sambo sikker? Fatter ikke hvorfor min var det, for han var vekke på jobb når mensen uteble!! Merkelige greier det der... Han hadde faktisk rett ang kjønnet også Husker ikke om jeg hadde noe i magen :s men husker at puppene ble ømme ganske fort... Du merker ikke noe til det da? Også utvider blodårene seg, så man ser de tydeligere overalt! Håper du skriver inn med en gang du finner ut av det:)
Miss Dynamite Skrevet 19. juli 2007 #18 Skrevet 19. juli 2007 helt utrolig at du skriver det om blodårene nå, fordi jeg la et innlegg her for ca 1 time siden og spurte hvorfor, eller hva grunnen var til at blodårene mine kom så utrolig rundt puppene mine! og mot det brune..og rundt..!!eneste som er ømt er brystvortene mine..de er mørkere og følsomme..var hos tannlegen for 2 dager siden, for det gjorde så vondt i ene tanna mi foran her, og sårt tannkjøtt, og de fant ik ut hva d var, så ser jeg nå, at d kan være et symptom..Har en del av de faktisk.. svimmel som fy.humørsvingninger.. jg har ALLTI hatt sterke mens smerter 1uke før mens.vel ikke NOEnting nå.. halsbrann..oppblåst/luftproblemer..hehe..skjelver mye i hender og konstant hode pine siden igår... nok eler? hehehe... og jeg er ikke typen som leter engang.. vet ikke hvorfor sambo er så sikker, men han sier han merker det på meg.. jg går og tar p magen uten at jg vet d..han bare koser på meg..Jeg er sånn oppblåst og ekkel, og føler meg skikkeli shabby.. Han er ikke i tvil bare om at jeg er gravid... jeg går og sier jeg kan vedde på at mensen kommer snart osv... lang detta ble a
Amalie82 Skrevet 19. juli 2007 #20 Skrevet 19. juli 2007 Jeg får heller ikke sove, men det er vel litt min egen feil egentlig. Har finni ut at jeg må ikke spise for seint, ikke spise sjokolade og drikke pepsi på kvelden, for da blir jeg så urolig i kroppen. Har gjort alt galt i kveld, for jeg var så sur fordi tv var ute. Så nå sitter jeg her da....Blir en sånn ond sirkel, for nå kommer jeg til å sove lenge i morgen, sein frokost, og da blir vel siste måltidet seint i morra også, selv om jeg har lovet å spise middag hos pappa kl 15 i morgen. Kan jo hende det hjelper. . . Gruer meg litt til det da. Bare 8 dager til termin, og føler meg tryggest hjemme akkurat nå. Legen sa at det kunne skje noe når som helst, men jeg håper jeg kommer meg gjennom den middagen uten at noe skjer i hvertfall. Stor hilsen til dere andre søvnløse!!
Miss Dynamite Skrevet 19. juli 2007 #21 Skrevet 19. juli 2007 skjønner problemet.. Med spising osv sent på kvelden, gjør jeg for ofte...grusom uvane..!
OnlyMe Skrevet 19. juli 2007 Forfatter #22 Skrevet 19. juli 2007 Hehe, leste det faktisk nå mens jeg ventet!! Begynner å bli ganske sikker jeg og:) Kan jo ikke ha så mye symp,også er det bare tilfeldig? Nei, det tror jeg ikke på, så holder med samboeren din;) Gleder meg bare til å høre hvordan det gikk, når du endelig får tatt den testen:p hihi Leste faktisk det om blodårene i det siste gravid (eller bam)... Men merket det selv. Og NÅ ser jeg det TYDELIG overalt!! Sikkert ikke rart siden det nærmer seg med stormskritt:s Ønsker deg Lykke til, og håper du skriver inn her med en gang du vet noe;) Nå skal jeg prøve å legge meg igjen, men hvem vet hvor lenge jeg får sove denne gangen :s God Natt:)
Tbgjente_Det ble ei lita tulle Skrevet 19. juli 2007 #23 Skrevet 19. juli 2007 Er også våken....våknet av noen skikkelige tak i magen...uff ;o(
Miss Dynamite Skrevet 19. juli 2007 #24 Skrevet 19. juli 2007 så koselig å høre at flere er sikre da hhehe.. kanskje jeg klarer å bygge opp den redselen, og få håpet tilbake osv osv for å ta testen..og ikke bare vente PÅ MENSEN.. Hehe.. plutseli mye blodårer jah.. rart du får sove godt.. Jeg er her inne hver dag jeg og følger med så ska nok skrive, og "klage"litt selv om jeg ikke har noe å klage over men.. Siden jeg ikke tør ta testen enda, blir det mye snakking.. du får sove godt! jeg skriver inn vettu! takker så masse... god natt!! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå