Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Driver å lurer på noen ganger om lille snuppeline får nok mat fra meg. For innimellom når hun har fått fra begge så skriker hun masse fortsatt, akkurat som hun vil ha mer og det etter en liten tid er tomt. Hun suger litt og vrir seg unna og så suger litt igjen. Ser da ikke at det kommer noe mer, og hun ikke svelger hun heller. Det var ikke sånn før, men har blitt mer nå i det siste.

Hun er snart 7 uker gammel.

Hvordan er det med å prøve de Nan1 som er drikkeklar? Så det sto at jeg bør rådføre meg med helsestasjonen først, så har ikke kjøpt det enda. Men i kveld var hun sånn igjen. Vet ikke hva det er, eller hva jeg skal gjøre..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ikke nok melk og måtte begynne med morsmelkerstatning. Datteren min gråt også etter at jeg hadde ammet henne. Om morgenen hadde jeg nok, men ikke utover dagen og kvelden. Hvis du begynner med MME ikke gi drikkeklar Nan1. Drikkeklar Nan1 er ikke like bra som pulver.

Skrevet

Om morgenen er det ikke noe problem her heller, det er som oftest om kvelden det er slik. Men vet ikke helt sikkert om det er pga hun er mer sulten da, har bare ant meg litt at det kanskje kan være det.

Jeg burde vel kanskje snakke med noen på helsestasjonen før jeg prøver det, men saken er den at vi reiser på ferie i morgen og da er det litt kjedelig om jeg ikke har nok.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...