Gå til innhold

Trekant med en i familien...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt kinkig problem jeg har kommet ut for her.. Min samboer er nemlig bifil, og min bror er homofil.. Og her om dagen kom det sykeste spørsmålet jeg noen gang har fått! Han foreslo trekant med oss alle tre... Tviler sterkt på det, men har noen opplevd noe av det samme?? Han maser om det hele tiden, og jeg tror min bror har lyst... HJELP!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er jug!!! Det finnes INGEN som er så sjuke at de foreslår noe sånt!

Skrevet

hehe,sykt!! har ikke sex med broren sin vettu.. patetisk!!

Skrevet

Go for it ;o) Kos dere masse! Det unner jeg dere virkelig. One big happy familiy! Synes jeg ser familieidyllen allerede. Dere er en super familie som kan dele noe så intimt med hverandre. *Applauderer*

Skrevet

sett i gang... håper du blir gravid og at broren din er faren til ungen!!!!!!!!

Skrevet

Hahahahaha incest - en lek for hele familien!! Dette var utrolig patetisk :-)

Skrevet

Slå deg løs!! Har du lyst, har du lov =)

Skrevet

Tviler faktisk ikke på at dette er sant. Har ei venninne, som opplevde noe liknende... broren hennes var sammen med ei jente som var bifil, og hun hadde lyst til å ha sex med både han og søstra (venninna mi). Også var det broren som kom til henne og spurte om hun var interessert :S Venninna mi takket selvfølgelig nei, og slet psykisk bare av tanken i ettertid. Sliter enda med det (hun klarer ikke være alene i samme rom med broren engang).

Skrevet

tenk dere de familiemiddagene der i ettertid om det takkes ja!! hoho!! "kan du sende over pølsa?!" thihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...