Miss Dynamite Skrevet 18. juli 2007 #1 Skrevet 18. juli 2007 Kikket på brystene mine istad, og la merke til at det har kommet en del blodårer..Særlig mot det mørke områdene lissom. Hvis dere forstår... Noe forklaring, mening om dette? Takker jenter Håper på svar uti natta hvis noen er våkne:)
Miss Dynamite Skrevet 18. juli 2007 Forfatter #2 Skrevet 18. juli 2007 de strekker seg mot og rundt det mørke området.. Hmm..
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 18. juli 2007 #3 Skrevet 18. juli 2007 Har også disse blodårene...Men det er slik at blodårene ofte kommer tydeligere frem når en er gravid...Noen forklaring har ikke jeg...D kan være for at brystene vokser og huden blir tynnere...Mine har vokst masse og blitt tynnere, iallefall på oversiden..
Miss Dynamite Skrevet 18. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. juli 2007 hehe tar det som VELDIG positivt for jeg går rundt og lurer på om jeg er gravid.. har en del symptomer. ikm var igår og ikke noe tegn på at mens ska komme i det hele tatt! for jeg får allti mens smerter en uke i forveien.. men isteden idag fikk jeg litt utflod.. noe jeg aldri får når jeg ska ha mens..! plutseli så var det flere blodårer her liksom!!
Miss Dynamite Skrevet 18. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 18. juli 2007 ska ta test, men jeg tør ikke enda..heh.. for jeg tenker bare negativt selv om samb. og alle tror jeg er det... men vil heller vente en uke etter ikm og evt se om den har kommet... Er litt rar kanskje :S
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 18. juli 2007 #6 Skrevet 18. juli 2007 Jeg hadde også sånne plutselige blodårer i starten.. Testet positivt på ikm...mn ifølge ul så var d 8 dager før...men d er ikke muulig, siden jeg hadde den berømte el-blødningen...Da måtte jeg jo ha el den dagen igrunn...
Miss Dynamite Skrevet 18. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 18. juli 2007 det er rare greier det der... Jeg har en god følelse for første gang, om at dette kanskje er fakta, for ting begynner å forandre seg...Har ikke mens smerter, luft i magen,nå de blodårene..(som aldri har ellers) utflod.(PÅ DENNE TIDEN LIKSOM?) sinna,trøtt..svimmel.. og brystvortene mine er mørkere og følsomme.. (oi dette ble mye) men..... jeg er fortsatt litt pessimist, tenker mer : nææh.. mensen kommer om noen dager... bare vent og se,sier jg til typen hele tiden..Men han sier imot.. og at han aldri har sett meg slik før.Ehe.. Vi skulle ha sex istad, og sa til han..Jaja da kommer mensen etter dette..Hehe..for har hørt at hvis du bare er litt sen m mensen,så kan det lett hende at den kommer med slike bevegelser..NOPE.. og (sorry detaljer her altså..*flau* men det var mye..trangere å komme inn...Ehe... ) ikke at det har noe å si sikkert men... sorry dette ble langt.får bare ikke sove..
Miss Dynamite Skrevet 18. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 18. juli 2007 legge til ENDA noe annet som jeg syns er litt vanskeli å forklare.. Av og til er det en rar følelse nederst i magen... ikke vondt eller noe slikt, men som et lite press kanskje... har det her og nå..
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 18. juli 2007 #9 Skrevet 18. juli 2007 Jeg visste ikke at jeg var gravid da jeg var kvalm og kasta opp.. de på jobben tulla me at berit var gravid osv...men jeg bare fnøys av dem..=P Men jammen hadde de rett da... Etterhvert ble jeg maasse trøtt, kvalm på kvelden, kviseutbrudd som bare F, vondt i korsrygg og en masse utflod..hadde lite tegn på graviditet jeg...D største tegnet var vel fjeset mitt..hehe, så ut som om jeg var på en sky...
Miss Dynamite Skrevet 18. juli 2007 Forfatter #10 Skrevet 18. juli 2007 hihi så kos egentlig.. er ikke morra kvalm..Heller kveldskvalm som jeg er her og nå as we speak.. er trøtt en del med mye luft osv..ikke særli artig å føle seg som en boble.. og føler meg rett og slett ekkel..vet ikke helt,men siden jeg er oppblåst osv , føler meg bare fæl uansett!! jeg har ikke masse utflod,men har noe, og det ligner ikke meg rundt mens tiden..
Miss Dynamite Skrevet 18. juli 2007 Forfatter #11 Skrevet 18. juli 2007 når jg ligger her nå med den rare følelsen nederst i magen,føler jeg faktisk pulsen min har flyttet seg dit......
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 18. juli 2007 #12 Skrevet 18. juli 2007 Jeg var ganske lik sånn som jeg var rundt mensen..bortsett fra kvalmen da... Ja husker denne oppblåstheten..æsj, følte til tider at jeg ikke kunne reise meg fra noen steder, for da feis jeg..haha:P Ikke at d har gitt seg...kan nesten ikke reise meg nå heller uten å*slippe en* Håper d klaffer for deg da=) Du syns vel d begynner å bli på tide selv også?=)
Miss Dynamite Skrevet 18. juli 2007 Forfatter #13 Skrevet 18. juli 2007 begynner å bli på tide etter 20 pp... jeg har aldri vært den som LETA etter symptomer.. kanskje de første mnd.. det ga seg og den "negative"innstillinga begynte.. ja hender jeg er livredd for å reise meg.. grusomt! og når jeg ser på meg selv,ser jeg grusomt sliten ut (noe jeg er) og generelt føler meg ekkel.. typen merker så forskjell på meg, og prøver å støtte meg for han ønsker dette så høyt.Jg klikker jo for ingenting, tenker feil om alt og han prøver hvert sekund å fortelle meg at NEI jeg er ikke ekkel..Hehe.. koseli å kunne snakke med noen her på natten når man ikke har noen nå... Men lurer fælt på hva den følelsen jg har nederst i magen er.. men så vanskeli å forklare! og rart når det føles som pulsen bare har flyttet på seg ned dit!
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 18. juli 2007 #14 Skrevet 18. juli 2007 Har du MSN?? Enklar å snakk der:P
Miss Dynamite Skrevet 18. juli 2007 Forfatter #15 Skrevet 18. juli 2007 en ting jeg syns var litt skremmende nå var det at på bligravid siden så satt de opp en liste over symptomer, og som sagt så er ikke jeg typen til å LETE etter ting. men der sto det noe :blødende tannkjøtt og vondt i tenna.. jeg dro faktisk til tannlegen på mandag for natt til mandag blødde det fra fortanna nede,og det spant seg så utroli i den tanna..Syns det var litt "skummelt"jeg nå..For tannlegen fant jo ik no spes..
Miss Dynamite Skrevet 18. juli 2007 Forfatter #16 Skrevet 18. juli 2007 ja [email protected] (to understreker)
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 18. juli 2007 #17 Skrevet 18. juli 2007 D med tanna er nok et tegn i seg selv ja:) Jeg har et sykt sykt tannkjøtt... Og ei tann som d klør noe sykt under..til tider gjør d skikkelig voooondt!! Har sagt d til tannlegen, men han fant ingenting han..ikke hull eller noe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå