Tulletutta Skrevet 18. juli 2007 #1 Skrevet 18. juli 2007 Helde på å male barnerommet i ein brunbeig farge, for så å male små bamser på veggene som bord og pynt, har laga meg ein mal som eg skal male dei etter, desse bamsene skal ha nase,munn og auge pluss sløyfe i øyra elle rundt halsen mann og dame. får håpe det blir fint. Så skal eg pusse ein gamal komode som eg skal male kvit og male på dei samme bamsene der og. Uff, får håpe det blir fint har eit strøk igjen på rommet før eg skal begynne med bamsene.
ano`num *17.03.10* Skrevet 18. juli 2007 #2 Skrevet 18. juli 2007 Høres nydelig ut jo Trenger jo noe å gjøre for å få tiden til å gå!! Selv har jeg bare satt meg små mål. Neste uke er det legetime & ul. Uka etter har mannen ferie. Uka etter der osv. Føler det er såå få dager igjen, men så mange uker/mnd.
Ranveig R Skrevet 18. juli 2007 #3 Skrevet 18. juli 2007 Masse arbeid - men koseleg arbeid! Vi jobbar iherdig med å få huset ferdig, dekorering av barnerom kjem i tredje rekke - etter kjøkken og bad ;-p Tenker meg at barnerommet ditt blir aldeles skjønt!
Tulletutta Skrevet 18. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. juli 2007 Jepp, heilt enig. ja har feri no, så skal eg tilbake på jobb i ei og ei halv veke så er eg uten jobb, og han på nav meinte eg kom best ut av det økonomisk ved å ikkje jobbe dei 6 vekene før permisjon så eg har jo kjempe god tid..
pandabjørn Skrevet 18. juli 2007 #5 Skrevet 18. juli 2007 tenk om jeg hadde vært like kreavtiv men har aldri vært det dessverre har kanskje med det at jeg ikke har interesse for å lage ting og tang selv om det er veldig koselig......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå