Gå til innhold

Det er været sin skyld! :oD


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

Hadde det vært greit vær ute - dvs ikke høststorm med regnskurer - kunne jeg ha funnet på noe mer produktivt enn å stikke innom her hele dagen! Folk lurer vel snart på om jeg faktisk HAR unger, så mye som jeg har vært her de siste dagene...hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, har du ikke bil? hehe vi er overalt vi når det regner... Jeg takler ikke sitte hjemme hele dagen... *kjedelig*

Hehe jeg skulle aldri sagt den ene dagen med sol, jeg synes solen blir litt intens... skylde på meg!

Skrevet

 

Nope, ingen bil.

Var det DU som skremte sola?! ;o)

Skrevet

Det var nok meg veit du! Hehe, kjedelig uten bil da, da blir man fort litt låst:( Men men du får ta på deg regntøyet kan sende deg noen gummistøvler:) Eller du kan jo bare sitte på med meg!:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...