Gjest Skrevet 18. juli 2007 #1 Skrevet 18. juli 2007 Hadde det vært greit vær ute - dvs ikke høststorm med regnskurer - kunne jeg ha funnet på noe mer produktivt enn å stikke innom her hele dagen! Folk lurer vel snart på om jeg faktisk HAR unger, så mye som jeg har vært her de siste dagene...hehe
*betty*spaghetti* Skrevet 18. juli 2007 #2 Skrevet 18. juli 2007 Hehe, har du ikke bil? hehe vi er overalt vi når det regner... Jeg takler ikke sitte hjemme hele dagen... *kjedelig* Hehe jeg skulle aldri sagt den ene dagen med sol, jeg synes solen blir litt intens... skylde på meg!
Gjest Skrevet 18. juli 2007 #3 Skrevet 18. juli 2007 Nope, ingen bil. Var det DU som skremte sola?! ;o)
*betty*spaghetti* Skrevet 18. juli 2007 #4 Skrevet 18. juli 2007 Det var nok meg veit du! Hehe, kjedelig uten bil da, da blir man fort litt låst:( Men men du får ta på deg regntøyet kan sende deg noen gummistøvler:) Eller du kan jo bare sitte på med meg!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå