Gå til innhold

Dere som gir MME... er det vanlig at....

Anbefalte innlegg

Skrevet

... de noen ganger ikke vil ha mer enn feks 90 ml, når de vanligvis drikker 140-150 ml? -Altså: at de drikker en del mindre enn vanlig??

Lille Frøken Furt her har begynt å drikke mindre på kvelden (men forunderlig nok så sover hun 6 timer på natten)....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat det samme skjer her også på kvelden, han drikker utrolig lite, men sover 5-6 timer fordet :)

På dagtid varierer det også litt på hvor mye han spiser, noen ganger lite, noen ganger mye..

Skrevet

Min erfraring er at barna spiser det de trenger. Så lenge de holder like lenge på det, så er det vel ingen fare :)

Snuppa mi har altid regulert mengden selv. Hun spiser det hun har lyst på og får bare mat om hun viser at hun er sulten (hvis jeg mater henne og hun ikke er sulten, så spiser hun ikke).

Skrevet

Hei!

Det er helt normalt det. Bedre at det er igjen i flaska enn at de drikker opp alt for da vet man at de er mette.

Man blir litt opphengt i mengde når man gir flaske for da ser man hvor mye de drikker. De som ammer f.eks en halv time vet ikke om babyen drikker i 20 min og koser i 10 eller omvendt.

Småtassene har dager de er mer eller mindre sultne sånn som oss.

Skrevet

Takk for svar alle sammen! Det er godt å høre at det ikke bare er her det skjer! :-) Ho virker jo fornøyd også, så da er det nok ikke noe å bekymre seg over..

Skrevet

Ja det varierer hvor mye han vil ha.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...