Gjest Skrevet 18. juli 2007 #2 Skrevet 18. juli 2007 Tror nok jeg ville lagt i noen kroner til og kjøpt en solid en fra f.eks. G-sport. Har dårlige erfaringer med div. andre ting fra Europris.... Som regel får man jo det man betaler for...
er det muuulig Skrevet 18. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. juli 2007 jo...jeg veit....derfor jeg spør etter erfaringer.....har dårlig råd...er nettop separert....og pengene jeg klarer å spare...trenger jeg til de tingene jeg mangler til hus og hjem.....men er samtidig avhengig av en sykkelvogn......
bærtæ Skrevet 18. juli 2007 #4 Skrevet 18. juli 2007 Hva med å kjøpe brukt da? Jeg har dårlig tro om det meste fra europris. :/
er det muuulig Skrevet 18. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 18. juli 2007 her jeg bor for tiden selger folk nesten ikke brukt....de gir vekk til andre famen.......osv osv....:-S på finn.no hadde de nesten ingen...
oktopus Skrevet 19. juli 2007 #6 Skrevet 19. juli 2007 Her er det også slik,men jeg annonserte i lokalavisa. Mange ringte. Men annonsen kostet en hundrelapp da. du kan jo henge opp en lapp på butikken?
Gjest Skrevet 19. juli 2007 #7 Skrevet 19. juli 2007 Litt dumt å svare her kanskje, for jeg vet ikke hvor den vi har blitt kjøpt inn hen.. om det kan være europris eller obs, men den er veldig god! Skjekk ut litt, noen er også veldig små, og liten bagasjeplass. Den vi har er det plass til 2 stk, og god plass til bagasje under og bak setet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå