Gjest Skrevet 18. juli 2007 #1 Skrevet 18. juli 2007 Må bare skryte litt av samboeren min nå... Han har tatt fri i tre dager, og jobbet som en helt for å gjøre ferdig vaskerommet jeg ønsket meg. Han har snekret, malt, slipt, skrudd sammen skap og greier. Det blir så fint! Og jeg hadde kjøpt billetter til Harry Potter-filmen, tenkte han skulle få et par timer fri. Men neida, han spurte om ikke jeg kunne ta med ei venninde isteden, så kunne jeg heller ta det som en "jentetur" og kose meg litt siden det bare er to uker igjen til termin! Gudbedre, han er bare altfor snill... Han er verdens beste kjæreste, det er jeg sikker på!!! Har vært til fotografering, så han får et album med masse gravidbilder i pappagave, men jeg synes liksom at han fortjener mer. Det hører med til historien at jeg har vært mye syk under svangerskapet, og har vært mer eller mindre pleiepasient her hjemme i flere uker. Ikke en gang har han klaget, selv om han har vært nødt til å hjelpe meg med alt, og ta husarbeid og lage mat i tillegg til å jobbe fulltid. Ikke EN ENESTE KLAGE!!! Jeg har ligget på sofaen og grått bitre tårer og følt meg som den digre byrden, men han har bare kost på meg og passet på meg... Noen som har noen gode forslag til hva jeg kan gi ham?
MiniMeAndMe+spire Skrevet 18. juli 2007 #2 Skrevet 18. juli 2007 naaaaaw..... din EVIGLANGE KJÆRLIGHET!!!! huff...hormoner, blir nesten rørt her jeg....
FruV Skrevet 18. juli 2007 #3 Skrevet 18. juli 2007 Skriv han et fint kort der hvor du forteller han hvor mye du setter pris på ham som kjæreste. Jeg har laget matpakke til mannen min og det ble han veldig glad for,han bryr seg fint lite om det matrialistiske. Er det ikke flott og ha en mann som er så god og snill?
Gjest Skrevet 19. juli 2007 #4 Skrevet 19. juli 2007 Jo, det er helt nydelig! Blir så lei meg når jeg leser om alle de som blir ignorert og har giddalause, slemme mannfolk... Så jeg setter så utrolig stor pris på alle de små og store tingene han gjør. Også er det så koselig når man blir forelska igjen! Jeg har liksom blitt litt nyforelska i gubben igjen, jeg da... :-D
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 19. juli 2007 #5 Skrevet 19. juli 2007 så bra:=)=) Du gjør det enste rette;) å vise at du setter PRIS på det han gjør:)) kanskje du skal gjøre noe ekstra for han ?=) Gleder meg å lese slike innlegg:)
Puserull:) Skrevet 19. juli 2007 #6 Skrevet 19. juli 2007 å snill han er!! hvorfor kunne ikke vi alle hatt sånne mannfolk:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå