Gå til innhold

ojoj!!kan dere hjelpe meg????


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært veldig øm i nederste del av magen i hele dag, og vondt i ryggen. Og nå har jeg hatt veldig uregelmessige sammentrekninger siden ettermiddag, noen var skikkelig vonde!

men de kommer 3-4 ganger i timen nå...

Kjenner magen trekker seg sammen hele veien når jeg står oppreist.

Kan det være noe på gang?eller er dette bare de berømte maseriene alle snakker om.....?

super vanskeligt å forstå seg på dette.....

pleas noen??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

KAN jo være noe på gang, her gitt. Men når det gjør skikkelig , skikkelig vondt og om det kanskje kommer litt blod i skjeden, ja da kan det være et "godt" tegn...hvis du nærmer deg termin da.

Skrevet

9 dager til termin nå:)

takk for svar!Håper det blir noe, off fikk ekstreme forventninger nå......prøve å "jekke"meg litt ned....:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...