melissa&baby:) Skrevet 18. juli 2007 #1 Skrevet 18. juli 2007 Har vært veldig øm i nederste del av magen i hele dag, og vondt i ryggen. Og nå har jeg hatt veldig uregelmessige sammentrekninger siden ettermiddag, noen var skikkelig vonde! men de kommer 3-4 ganger i timen nå... Kjenner magen trekker seg sammen hele veien når jeg står oppreist. Kan det være noe på gang?eller er dette bare de berømte maseriene alle snakker om.....? super vanskeligt å forstå seg på dette..... pleas noen??
Coolbela Skrevet 18. juli 2007 #2 Skrevet 18. juli 2007 KAN jo være noe på gang, her gitt. Men når det gjør skikkelig , skikkelig vondt og om det kanskje kommer litt blod i skjeden, ja da kan det være et "godt" tegn...hvis du nærmer deg termin da.
melissa&baby:) Skrevet 18. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. juli 2007 9 dager til termin nå takk for svar!Håper det blir noe, off fikk ekstreme forventninger nå......prøve å "jekke"meg litt ned....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå