Gå til innhold

Den pokkers ekstypen hennes!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kommer snart til å klikke. Kan hun ikke vise meg litt respekt også når jeg reagerer så mye på at de har kontakt? Jeg er alltid behjelpelig med ting og gjør alt og mere til for å gjøre hennes hverdag litt lettere etter at vi fikk barn for snart 3 måneder siden. Jeg har aldri hatt noe behov for å dyrke mitt forhold til mine gamle ekser, og det minste man da skal kunne forlange må da være at det er gjensidig?

Men som hun sier til meg, at jeg bare er urimelig, unødvendig sjalu og at det hele tiden virker som om hun prøver å beskytte eksen sin når jeg prøver å prate om hvorfor jeg ikke liker at de har kontakt. Spør jeg om hvorfor det er slik at hun må holde kontakten med han så svarer hun bare at hun vet ikke.

Men men , det er bestandig jeg som må unnskylde meg for at jeg er sjalu, og sikkert 99% av alle andre her inne synes sikkert det samme, så jeg er vel igrunnen egentlig bare en stor tulling som ikke liker eksen til dama mi( det er bare den ene eksen jeg er tvilsom til) .

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lur en venn på radio NRJ sier jeg.. Da får du nok svaret du er ute etter :)

Skrevet

Det er overhode ingen grunn til at de skal ha mye kontakt, selv om de eventuelt har barn sammen. Hun bør ta hensyn til dine følelser. De bør være viktigst.

Jeg har barn fra før, og det synes ikke samboeren min er så lett. Han elsker barna, men kommer vel alltid til å ha et lite problem med eksen. Han er takknemlig for at jeg tar hensyn til det, og at vi kun snakker sammen om barn. Tror det er grunnen til at vi har et fint samarbeid også.

Stå på ditt du! Regner med at du ikke er sjalu på alle menn rundt henne, men kun denne ene. (sånn er det iallefall hos oss)

Jeg er glad for at samboeren min reagerer litt jeg. Har nemlig opplevd det motsatte. Det var en som kom bort til eksen min og sa " så pen kone du har". Han ble helt rar, han hadde ikke sett sånn på meg på mange år. Tenkte ikke på om jeg var pen er ikke. Tenkte ikke på at andre kanskje syntes jeg var søt. Den situasjonen er MYE verre.

Skrevet

hvorfor sitter en dame og later som om hun er mann og skriver inn det innlegget? er det mulig å synke så lavt...........

Skrevet

en eks er en eks og det er ingen grunn for å ha kontakt med en eks med mindre man har barn sammen.. skjønner frustrasjonen din veldig godt jeg. syns det er dårlig gjort og ikke respektere deg når du sier du ikke liker det... er min personlige mening da..

Skrevet

Står vel ingen steder om at siden er forbudt for menn?

Skrevet

jeg mener akkurat det samme! ekser er det totalt unødvendig å ha altfor regelmessig kontakt med, og ganske irriterende når de ringer i tide og utide og trenger hjelp til alt mulig og bare for å fortelle siste nytt. Kan hu ikke skaffe seg ei vennine isteden? *arg* :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...