sije Skrevet 18. juli 2007 #1 Skrevet 18. juli 2007 ..veslejenta vår? Vi har ikke fått barnehage fra høsten av og er på jakt etter en omsorgsfull dagmamma til veslejenta vår som blir 1 år i høst. Full lønn, men fri halve torsdag og litt av fredagen.. Har du lyst eller kjenner du noen?
Gjest Skrevet 18. juli 2007 #3 Skrevet 18. juli 2007 At hun betaler for full uke men ikke har barnet der tilsvarende antall timer.
californiamama Skrevet 19. juli 2007 #5 Skrevet 19. juli 2007 Har bodd i Stavanger før og vet at det er forholdsvis mange hjemmeværende der og derfor lettere å finne dagmamma der enn feks i Oslo. Hvis du ikke alt har gjort det, vil jeg råde deg til å stikke innom en åpen barnehage (vanligvis i kirka). Der samles både hjemmeværende og dagmammaer med sine små. (Men det er vel sikkert sommerferie nå, så da var det kanskje ikke så godt råd likevel... Dytter i hvert fall innlegget litt opp for deg. Lykke til!)
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2007 #6 Skrevet 20. juli 2007 Hvor mye i kroner betales det til en dagmamma da?
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2007 #7 Skrevet 22. juli 2007 Hvor mye får en i lønn for å være dagmamma? kansje en ide for meg istedet for å begynne i full jobb? betales det pr dag eller pr. time? Jeg bor i Stavanger... er godt voksen
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2007 #8 Skrevet 22. juli 2007 dytter denne opp til stavanger jente.....
sije Skrevet 23. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 23. juli 2007 Vi har tenkt å betale rundt 5000,- i måneden. Er du interessert ring 48 18 54 99. Vi bor på Gausel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå