rosa og en blå Skrevet 18. juli 2007 #1 Skrevet 18. juli 2007 jippi!! dette har eg ventet lenge på!!! men virker som om beibin har goood tid ja..
ano`num *17.03.10* Skrevet 18. juli 2007 #3 Skrevet 18. juli 2007 74 Stadig imponert over nedgangen.....
Gjest Skrevet 18. juli 2007 #6 Skrevet 18. juli 2007 Er 5 dager på overtid, og møkka lei av å vente ...
Kosel Skrevet 18. juli 2007 #9 Skrevet 18. juli 2007 TERMIN - sitter her med rier *håpehåpehåpe* (ble sendt hjem fra sykehuset i 19-tiden, kune 1cm åpning...)
MiniMeAndMe+spire Skrevet 18. juli 2007 #10 Skrevet 18. juli 2007 weeeii.... ny dag, NYE MULIGHETER!!! Har 63 dager igjen... prinsessa ska nok ligge å ruge ennå ei stund ja.. Kosel og juli: MASSE LYKKE TIL!!!!!
rosa og en blå Skrevet 18. juli 2007 Forfatter #11 Skrevet 18. juli 2007 smeis.. urettferdig.. hehe.. lykke til!! håpe du fe komme igang no da. et masse smertestillende so du fe sove litt..
MiniMeAndMe+spire Skrevet 18. juli 2007 #12 Skrevet 18. juli 2007 ooops.. sorry, tingeling, MEST lykke til til deg som tross alt er på overtid...
Anquor Skrevet 18. juli 2007 #14 Skrevet 18. juli 2007 22 dagar igjen...men håpar ho kjem litt før..... no er korga og vugga reid opp med nyvaska, ny strøkne senge klær og dei søte små klea og teppa +++ held eg på å vaske og stryke og legge fint på plass i den nye ny-vaska komoden alt er så reint og fint, har hatt ein skikkeleg maraton dag til å vaske å stryke..skikkeleg fornøgd!
Kosel Skrevet 18. juli 2007 #16 Skrevet 18. juli 2007 Takk takk. Vi får satse på at gullene våre er punktlige:) de har jo selvfølgelig ventet til i dag, sånn at det blir født på bursdagen sin *juli* hehe flinke barn det:)
prins 07, prins 10 Skrevet 19. juli 2007 #19 Skrevet 19. juli 2007 Termin idag jeg også, men det ser ikke ut til at han har tenkt seg no sted. Og jeg som liksom skulle føde før termin. HAHAHA!
Tbgjente_Det ble ei lita tulle Skrevet 19. juli 2007 #22 Skrevet 19. juli 2007 47 dager igjen og snart høygravid ;o) Masse lykke til dere på overtid og termin idag + dere som er rett rundt svingen!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå