Gå til innhold

19 juli 2007....... eg har termin... dere da?


Anbefalte innlegg

Skrevet

jippi!!

dette har eg ventet lenge på!!! :)

:)

men virker som om beibin har goood tid ja.. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

96 dager igjen så eg har gooood tid...

Skrevet

74

Stadig imponert over nedgangen.....

Skrevet

Er 5 dager på overtid, og møkka lei av å vente ...

Skrevet

TERMIN - sitter her med rier *håpehåpehåpe* (ble sendt hjem fra sykehuset i 19-tiden, kune 1cm åpning...)

Skrevet

weeeii.... ny dag, NYE MULIGHETER!!! :)

Har 63 dager igjen... prinsessa ska nok ligge å ruge ennå ei stund ja..

 

Kosel og juli: MASSE LYKKE TIL!!!!!

Skrevet

smeis..

urettferdig.. :)

hehe..

lykke til!!

håpe du fe komme igang no da.

et masse smertestillende so du fe sove litt..

;)

Skrevet

ooops.. sorry, tingeling, MEST lykke til til deg som tross alt er på overtid... :)

Skrevet

22 dagar igjen...men håpar ho kjem litt før.....

no er korga og vugga reid opp med nyvaska, ny strøkne senge klær og dei søte små klea og teppa +++ held eg på å vaske og stryke og legge fint på plass i den nye ny-vaska komoden :)

alt er så reint og fint, har hatt ein skikkeleg maraton dag til å vaske å stryke..skikkeleg fornøgd!

Skrevet

termin på lørdag, bare 2 dager igjen.!!

Skrevet

Takk takk.

 

Vi får satse på at gullene våre er punktlige:) de har jo selvfølgelig ventet til i dag, sånn at det blir født på bursdagen sin *juli* ;) hehe flinke barn det:)

Skrevet

103 lange dagar til 29. oktober :o)

Skrevet

Termin idag jeg også, men det ser ikke ut til at han har tenkt seg no sted. Og jeg som liksom skulle føde før termin. HAHAHA!

Skrevet

47 dager igjen og snart høygravid ;o)

 

Masse lykke til dere på overtid og termin idag + dere som er rett rundt svingen!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...