friendship Skrevet 18. juli 2007 #1 Skrevet 18. juli 2007 Jeg kjopte nettopp kjolen min paa QXL. Haaper jeg blir fornoyd, Torunns Drommekjoler... Haaper ikke jeg angrer meg...
Hjertefamilien Skrevet 19. juli 2007 #2 Skrevet 19. juli 2007 Gratulerer :-) Har også kjøpt min derfra, regner med at den blir like fin som på bildet :-) Har flott kontakt med Torunn.
friendship Skrevet 19. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. juli 2007 Det er godt aa hoere! Skal ta maal naa til helgen, og sende til henne. Skal gifte meg neste sommer, saa da faar jeg kjolen i god tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå