lenej :o) Skrevet 18. juli 2007 #1 Skrevet 18. juli 2007 eg har en merkelig evne til å kontrollere mine drømma. eg starte på en, å drømme den hele natta. om den spore av, så våkne eg sjøl, bare for å begynne på nytt igjen.. sjelden det skjer da... var før i min ungdom veldig plaget emd mareritt, å ekle drømmer, så eg tvang meg sjøl å klare å kontrollere drømman mine en smule :)
katlinka Skrevet 18. juli 2007 #2 Skrevet 18. juli 2007 Tror jeg vil drømme at jeg kan fly, det har jeg aldri drømt om så.. hehe...hører det er ganske så gøy...
mamma06og 10 Skrevet 18. juli 2007 #3 Skrevet 18. juli 2007 i natt skal eg drømme om kor fantastisk mandagen kommer til å bli . da kommer nemlig mannen hjem på overnatting for første gang på 8 mnd
Twig Skrevet 18. juli 2007 #4 Skrevet 18. juli 2007 I det siste har det vært litt veeel våte drømmer her.. helt ærlig ) Jeg skal ha en ordentlig FIIN drøm tenkte jeg )
tonebf Skrevet 18. juli 2007 #5 Skrevet 18. juli 2007 i natt skal jeg drømme om den mannen som er perfekt for meg, som bare vil ha meg og kan leve et godt liv sammen... skulle ønske jeg var sanndrømt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå