Engelen*My Skrevet 18. juli 2007 #1 Skrevet 18. juli 2007 Var på ordinær UL i dag. Fikk termin 1. juledag! Menstermin er 15 des, så jeg ble flyttet en uke og vel så det fram. Ville dere fortsatt å regne at jeg er 18+4(menstermin) eller ville dere tenkt at dere var 17+3(UL-termin)? Det har jo ikke så mye å si, men det blir så rart å regne med en helt annen uke! Det var en liten jente i magen min:) Går alt bra blir det i alle fall tidenes beste julegave for oss:)
Ranveig R Skrevet 18. juli 2007 #2 Skrevet 18. juli 2007 Det er nok best å innstille seg på ul-termin først som sist. Det er den alle går ut ifrå heretter. Det vil f.eks. bli fryktelig tungt for deg å gå over termin viss du sjølv reknar mensterminen som riktig, pr. definisjon er ein jo ikkje på overtid før 12-14 dagar etter UL-termin. Ingen spør deg etter menstermin. Veldig kjipt å plutselig bli satt tilbake (9 dagar for meg denne gongen, 5 dagar sist), men vi får berre finne oss i det ) Eg har forresten og ei lita jente i magen )
pandabjørn Skrevet 18. juli 2007 #3 Skrevet 18. juli 2007 jeg også ville gått utifra ul termin selv om du ble satt "tilbake" over en uke med førstemann så ble jeg satt "tilbake fra 8 april til 14 april, og 29 mars ble Sander født.... mens termin nå var 3 des, da jeg kom til jm så ble den 29.11 og på den ordinære ul så ble det 2 des...... jeg også venter ei lita jente
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå