Gå til innhold

Er det vanlig at bruden bestemmer forloverens kjole?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal være forlover for en venninne av meg. Hun er av det slaget som planlegger mye og noe av det hun planlegger er kjolen jeg skal ha. Har fått beskjed om hvilken farge den skal ha, for den må jo matche blomstene og pynten, og hun har vist meg noen bilder av hvordan hun kan tenke seg den skulle se ut. Sånn ca.

Jeg har tenkt i mitt stille sinn at jeg bør vel få bestemme det sjøl i og med at det er jeg som skal betale den, og det er jeg som blir sittende igjen med kjolen. Vil jo helst da kjøpe en kjole jeg kan bruke ved andre anledninger, i en farge jeg liker. Og jeg er såpass veloppdragen at jeg ikke går for en som absolutt kræsjer med fargevalget ellers.

Så, dere som planlegger å gifte dere eller har giftet dere: La dere dere oppi hva slags kjole forloveren hadde på seg, i den grad at dere bestemte farge og utseende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei det har jeg aldri hørt!

jeg kommer ikke til å bestemme hva slags kjole min forlover skal ha på seg.....det må hun få lov til å bestemme selv....bare ikke hvit hehe

Skrevet

Min forlover sa til meg at om jeg ville ho skulle ha lilla (skal ha lille som farge-tema) kjole, så gjorde ho det.. Jeg sa at det får ho bestemme selv.. Blir litt drøyt å bestemme det synes jeg =)

Skrevet

Skal hun bestemme kjolen for deg må hun betale den! Så enkelt er det. Er jo ikke sikkert du har samme smak som henne. Men det er jo uansett en gylden regel å velge en kjole i en litt nøytral farge.

Skrevet

hehehe, tror min forlover bare hadde ledd av meg om eg gjorde d.

kjole får ho bestemme sjøl..

Skrevet

forloverne mine spurte om jeg hadde noe preferanser, hvilket jeg ikke hadde. Synes som du at man må kunne velge noe som man selv liker og kan bruke ved senere anledninger.

Skrevet

hvis hun skal bestemme kjole så er det opp til henne, men da får hun også bla opp pengene den kjolen koster..

Hvis du skal betale kjolen selv så har hun ingenting hun skulle sagt syns nå jeg da

Skrevet

Nei, det syns jeg høres rart ut..spes når du skal kjøpe den selv. Viktigste er jo at du har en kjole du føler deg fin i og føler du kan bruke senere også:)

Jeg lot min forlover velge seg akkurat den kjolen hun ville, men hun ville at jeg skulle være med og se på den før hun kjøpte den, men det var vel mest for å få en venninnes menig, ikke brudens mening:) Og jeg hadde godkjent den, uansett!

Skrevet

Godt å høre at det ikke er jeg som er helt umulig ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...