Gå til innhold

Til dere som får sove hele natten....


Simsdilla;-)

Anbefalte innlegg

Når på kvelden gir dere det siste måltidet? Og når på morgen våkner de å skal ha mat igjen?

 

Lengter etter en hel natts søvn:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lillemannen her spiser grøt rundt kl 18, og så får han en liten melkeskvett når han skal legge seg i 19 tiden. Han våkner da mellom 07.30 og 08.30 og får da melk som første måltid. Må si jeg er fornøyd med døgnrytmen her i huset:-)

 

Håper din lille snart sover hele natten også:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han får grøt og melk i 1745-18-tiden, og er i seng innen kl 19. Da sover han vanligvis til kl 7, noen ganger litt mindre noen ganger litt mer. Vi står gjerne opp kl 8, så får han frokost rundt 8.30 (melk).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååååååååååååå jeg kjenner meg igjen.Gutten min amma jeg en gang hver andre time i flere måneder,og opp til flere ganger på natta.Slitsomt? JA.

Helt til han tok smokk og jeg begynte å gi han fast føde.Først får han pupp på morgenen,Så grøt i ni ti tiden.så middag på glass i tre fire tiden.så grøt igjen i syv tiden på kvelden.Imellom måltidene får han selvfølgelig pupp.og gjett va nå sover han fra åtte på kvelden til fem sekstiden på morgenen.Gir han litt pupp når han våkner så sover han ett par timer til før jeg står opp med han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhhh jeg vil også sove. I natt ammet jeg hver time til han bestemte seg for å vokne, kl 5...........

Og storebror har sommerferie fra barnehagen og mannen min er på jobb så det blir lite soving om dagen, og tror du ikke jeg sitter her og taster da, når jeg burde ha lagt meg for lenge siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

siste måltid kl 19-1930. Sover da til rundt 08-09 i strekk uten mat...

Får pupp. Startet med grøt til kvelds for ca 1 uke siden. Får da ca 5 halve tskjeer med grøt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gutten min får jo mye mat. Hmmm.

 

Grøt og mme kl18.30,

pupp 22,

mme 03,

pupp 0630,

grøt og mme 09,

middag og vann 13,

mme 16.

(Jeg holder på å trappe ned ammingen, skal slutte).

Han spiser godt til alle måltidene. Synes det er rart han ikke sover hele natten jeg. Noe jeg burde gjøre annerledes....???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hs sa til oss at ingen trener mat på natta... Etter det lot vi han grine når han våkna på natta og det tok ikke lang tid før gullet sov gjennom!

Det er ille mens det står på - men absolutt verdt det.. Gir han grøt rundt 8, skifter for natta, så pupp og senga. Sover til i 6-7 tia får pupp og sovner igjen. (han bæsjer i senga så han må opp da...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det samme sa HS til oss. Og anbefalte Ferbers metode... Jeg var veldig skeptisk, men etter å ha ammet/våknet i hvert fall annenhver time i 6 måneder orket jeg ikke lenger og tenkte jeg at vi gir det tre netter... Det ble nesten ikke noen grining, hun våknet flere ganger den første natta, men roet seg kjappt hver gang hun så at det var samboeren og ikke jeg som kom inn. Den tredje natten måtte han ikke engang gå inn til henne, da vånet hun kun to ganger og gråt/pratet sammenlagt 2 minutter. Så jeg er glad at vi prøvde, selv om det er en veldig kontroversiell måte å gjøre det på. Vi hadde jo merket ganske kjappt dersom det ikke fungerte i det hele tatt, og avsluttet opplegget da...

 

Så nå får Amanda siste pupp rett før hun legger seg i halv sju tiden, og første pupp kl 06 når vi står opp. Deremellom får hun grøt, pupp og litt smaksprøver av allt mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...