St.Sunniva Skrevet 18. juli 2007 #1 Skrevet 18. juli 2007 Noen sier at jeg må ha gummistøvler til vesla da hun begynner i bhg...Hun kan jo ikke gå,knapt nok krabbe og sitte, og ikke har hun så store føtter som str 19 heller.
Gjest Skrevet 18. juli 2007 #2 Skrevet 18. juli 2007 Ja, i vanlige butikker... JEg har kjøpt i utlandet og da fikk jeg i str. 17... Men det får man ikke i vanlige kjedeskobutikker dessverre...
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 18. juli 2007 #3 Skrevet 18. juli 2007 Har ikke funnet mindre jeg heller. Kjøpte likevel 19 og tykke sokker til å ha oppi - da gjør de jaffal jobben med å holde beina tørre når de sitter halve dagen i sandkassa i våtvær )
St.Sunniva Skrevet 18. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. juli 2007 trenger man strengt tatt å kjøpe det? De legger vel ikke ungen på bakken ute i søla når det ikke kan gå/sitte?
LivetErEnLek Skrevet 18. juli 2007 #5 Skrevet 18. juli 2007 Hvis ikke barnet kan gå, vil jeg anbefalle sånne regnesokker. Det er ganske så håpløst å krabbe med gummistøvler og de blir veldig stillesittende og missførnøyde av det...
Hidjey Skrevet 18. juli 2007 #6 Skrevet 18. juli 2007 Jeg fant på lindex, str 17/18. De er ikke så høye som vanlige støvler da, men de holder iallefall mini tørr på beina når han åler seg på gresset Kjøpte mine på supersalg da, så det er ikke sikkert de har igjen over alt.
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 18. juli 2007 #7 Skrevet 18. juli 2007 Hadde heller kjøpt gode gore tex vintersko, så kan hun bruke dem i vinter også,kjøp dem litt store hvis hun uansett ikke går. De sitter ihvertfall bra på foten
St.Sunniva Skrevet 18. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 18. juli 2007 Hvor kan jeg få kjøpt slike sko? Evt regnsokker...Bør jeg satse på str 19 da, eller blir det for stort. Hun er 9 mnd nå, men ser ut som hun har lange føtter (nesten 10 cm om det sier noe)
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 18. juli 2007 #9 Skrevet 18. juli 2007 Hmmm, hadde kjøpt dem i str 19 ja, hadde nok kjøpt ecco sine siden de er lettest og sitter helt inntil foten, ta henne med å mål, du kan ta ut solen på ecco skoene og sette fotenb oppå, kjøp dem 2 nummer for store så har hun dem over nyttår når hun eventuellt går også... :-)
St.Sunniva Skrevet 18. juli 2007 Forfatter #10 Skrevet 18. juli 2007 Da får jeg vel ta meg en tur i skobutikken da :-) Gøy å shoppe, men det syntes ikke lommeboka
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 18. juli 2007 #11 Skrevet 18. juli 2007 Jeg kan si det med en gang at ecco skoene er dyre, men... Hun kommer sannsynligvis til å begynne å gå i løpet av vinteren, og da må hun ha gode ute-sko i bhg... Har solgt flere typer sko og disse er de netteste og letteste barneskoene ever
St.Sunniva Skrevet 18. juli 2007 Forfatter #12 Skrevet 18. juli 2007 Er det sånne? http://www2.ecco.com/ss2007/Products/Kids/Infant.htm#articleid=79461&colourid=53180
LL67 Skrevet 18. juli 2007 #13 Skrevet 18. juli 2007 Jeg hadde valgt å kjøpe regnsokker hvis jeg var deg. Vi har prøvd begge deler med våre gutter, minsten fikk regnsokker, og han og de ansatte var kjempefornøyd med dem. De var vanntette, varme, lette å ta på, og han kunne krabbe godt rundt i dem. Du må selvsagt ha gode sko også, men de er ikke nok hvis det er skikkelig vått ute i sandkassa. Og hvis du legger masse penger i sko nå, er de kanskje for små når hun endelig begynner å gå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå