Jeg vil hete anonym!!! Skrevet 18. juli 2007 #1 Skrevet 18. juli 2007 Når bruker dere vogn....? Jeg planlegger å bære mye hjemme...men har jo fått så fin vogn, hehe.. Neida, seriøst. Når dere er på shopping, eks kjøpesenter i 2-3 timer..er det ikke da mest behagelig med vogn? Hvertfall ha med vogn?
Mammaja 120107 Skrevet 18. juli 2007 #2 Skrevet 18. juli 2007 Jeg bærer bare på korte turer. Jeg tror det er mer komfortabelt for han å ligge i vogna samt at jeg blir fort stiv i ryggen. Gutten min er 6 måneder.
Løvemor79 Skrevet 18. juli 2007 #3 Skrevet 18. juli 2007 Jo, de sover jo mye bedre i vogn da. Vi pleier å ha med både vogn og bæresele på shopping vi, så kan vi bruke det som passer best der og da, avhengig om han er trøtt eller våken.
californiamama Skrevet 18. juli 2007 #4 Skrevet 18. juli 2007 Jeg bærer mye. Men etter hvert som det blir litt mer "rytme" på disse små (ofte fra ca 3 mndr, men det er jo individuelt da), har i hvert fall mine pleid å sove 2-3 timer i strekk. DA er det kjekt med vogn:-) Minsten min er nå 4 mndr, og nå planlegger jeg gjerne med å handle (eller være på lekeplassen med søsken) når han er våken, så da bærer jeg. Men hvis jeg planlegger en eller annen tur når han skal sove, bruker jeg (kanskje:-) vogn. (Men da han var mindre sov han bedre i Moby Wrap'en, så da ble det bæring:-) Og så bruker jeg vogn hver morgen til (jogge)tur
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 18. juli 2007 #5 Skrevet 18. juli 2007 Joda, hadde jeg kunnet velge så hadde det blitt mere vogn. Nå er det vesla som hater å ligge der, så for hennes del blir det mye bæring. Jeg har alltid Babybjørn under vogna i tilfelle hun tar helt av, og det gjør hun gjerne...men hun vil jo også sove litt underveis, så ja takk begge deler her :-)
Jeg vil hete anonym!!! Skrevet 18. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 18. juli 2007 Hva med hjemme? Bærer dere hele tiden i en sånn bæredings, eller ligger babyen mest på gulvet med babygym etc.....bærer dere for en hver pris når dere gjør husarbeid etc?
Gjest Skrevet 18. juli 2007 #7 Skrevet 18. juli 2007 Jeg har vanligvis med meg vogn. Har jo kjøpt meg en vogn jeg digger;) Men MT er alltid med, og når hun er våken brukes stort sett den fremfor vognen. Hjemme så er hun på gulvet stort sett, men så er hun også 10 mnd og veldig aktiv. Når jeg skal gjøre hagearbeid og det ikke er vær til at hun skal være ute med meg, eller jeg skal ta klesvaske etc, så tar jeg henne på ryggen dersom jeg skal ha henne med på alt, ellers setter jeg henne ned så følger hun etter selv:) Men når hun var mindre så skulle jeg virkelig ønske jeg visste mye mer om bæretøy enn hva jeg gjør nå, rett og slett fordi Embla krevde utrolig mye, jeg hadde masse jeg aldri fikk gjort og hun sov veldig lite. Med godt bæretøy kunne jeg ungått det og stiller derfor godt forberedt med bæredille til neste baby. Vogndille har jeg forøvrig også, og ny fancy vogn til tross, jeg har allerede funnet enda en jeg vil ha. (har 5 fra før, hvorav 3 er kombi/duo) Så vogn er ikke glemt oppi hele bæredillen asså!
Gjest Skrevet 18. juli 2007 #8 Skrevet 18. juli 2007 Jeg pleier nesten alltid ha med vogn, for nå som gutten min er 6 måneder sover han best i vogna. Snufs, husker da han var noen uker hvordan han gjerne sov hengende på magen min så lenge jeg orket
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå