Gjest -megdagitt- Skrevet 18. juli 2007 #1 Skrevet 18. juli 2007 Hvorfor er det alltid slik at man selv er opptatt når man møter drømmeprinsen, og denne drømmeprinsen er selv opptatt... - for å si det slik... Har ikke tro på at de som egentlig er skapt for hverandre finner hverandre jeg….
Gjest -megdagitt- Skrevet 18. juli 2007 #2 Skrevet 18. juli 2007 Eller er det hele bare innbildning og fantasi?
dritgrei hei hei! Skrevet 18. juli 2007 #3 Skrevet 18. juli 2007 det er ikke alltid sånn.... for jeg har truffet ham jeg vil ha jeg! Heldig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå