Ein T Skrevet 18. juli 2007 #1 Skrevet 18. juli 2007 i begynnelsen gikk jeg på do i ett. å så har det vært vanlig n¨en stund... men nå går jeg på do hele tiden. andre me samme problemet?? tisser 1 gang i timen nesten.... er i uke 17+4...
pandabjørn Skrevet 18. juli 2007 #2 Skrevet 18. juli 2007 takk da er vi to hender jeg må på do 2 ganger på en time, og noen ganger så kommer det bare noen dråper ! jeg er 20+4 og synes det bare blir verre hvor lengere jeg kommer ut i svangerskapet blir ikke bedre i allefall når ungen blir større heller verre
Ein T Skrevet 18. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. juli 2007 off da.... det var ingen trøst (tihi) trur seriøst eg må få lagt inn et kateter....hahahaha.... off,overtrøtt. syk humor.... jeg får belage meg på mye do turer frem over jeg da....
pandabjørn Skrevet 18. juli 2007 #4 Skrevet 18. juli 2007 huffda var ikke sånn ment.....du trenger ikke å fly så mye på do som jeg kommer ann på hvor stor ungen er osv..... det som er mest irriterende er at noen ganger kommer det bare noen dråper hadde jeg ennå tissa masse hver gang så skulle jeg ikke ha klaget.....
Ein T Skrevet 18. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 18. juli 2007 d kommer som oftest en del når jeg tisser og. føler heller ikke at jeg drikker så extremt mye ,som før vil jeg si. har du urinveis infeksj.? da tisser du bare dråper sier di. å ikke mye.... også er det ikke allti gravide kjenner di har det.... har du testa urin i d siste? bare et tips.
pandabjørn Skrevet 18. juli 2007 #6 Skrevet 18. juli 2007 det er akkurat det jeg tror jeg har sukk når jeg har vært på do så lukter urinen min søtt har vært plaget med uvi i mange år, men har ikke hatt det på over 1år nå..skal til jm på mandag så da får hun sjekket urinen min der.. takk for tipset foresten )) har vært innlagt på sykehuset med alvorlig uvi i 2004 var så dårlig at jeg spydde alt som jeg spiste og crp var på 160 og noe....
Ein T Skrevet 19. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 19. juli 2007 uff da. stakkar deg. er mer plaget enn meg du da. er litt plaget med d jeg og... men har ikke hatt det til nå i sv.skapet. men har d ca 1.gang i året... oftest om sommeren.
pandabjørn Skrevet 19. juli 2007 #8 Skrevet 19. juli 2007 etter jeg kom ut fra sykehuset i 2004 så gikk det bare 3mnd før jeg fikk uvi på nytt....tror du jeg grein da eller kan jo ha det minst 2 ganger i året og det er litt vel ofte synes jeg... skjønner ikke at jeg får det når jeg har sambo....har hørt at de som har flere sexpartnere har lettere for åfå det og oftere..... hadde ikke uvi når jeg gikk med sander bank i bordet
camosilla Skrevet 19. juli 2007 #9 Skrevet 19. juli 2007 tror ikke det har noe å si at man har fast partner. Har fast partner selv (i mange år) og har hatt en del plager med det selv. Veldig viktig å tisse f.eks. etter samleie, for å skylle ut evt. bakterier. Fint å drikke juice også, for det er surt og kan ta knekken på bakteriene hvis du har antydning, da... er det skikkelig må man jo ha pennecilin.
pandabjørn Skrevet 19. juli 2007 #10 Skrevet 19. juli 2007 jeg er veldig nøye med å gå på do etter vi har hatt sex...må som regel på do med en gang etterpå hehe... kanskje jeg skal begynne å ta tranebær for det har jeg hørt er bra..... får høre hva jm sier til mandag
maiiane Skrevet 19. juli 2007 #11 Skrevet 19. juli 2007 e au, e går på do hele natt, å mye dagen. tisser hele tida. å nesten ingne ting:S hmm.. iriterrenendes
Gjest Skrevet 20. juli 2007 #12 Skrevet 20. juli 2007 tihi, har det akkurat likt og dette er normalt! Med all drikken vi skal drikke i løpet av dagen, er det ikke rart at den må ut igjen. og det hjelper ikke sååå mye med en liten bebis som har det morsomt ved å leke ved blæra...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå