marihøne ♀07 ♀09 Skrevet 18. juli 2007 #1 Skrevet 18. juli 2007 Ja nå har vi kommet tilbake til regnfulle Norge. Har hatt 8 herlige dager med sol og sommer. Flyturen både opp og ned gikk helt smertefritt. Mathea sov konstant hele tiden. Ikkenoe problem å reise med henne, så jeg gruer meg ingenting til å dra til Stockholm alene med henne. Jeg tror Mathea synes å fly er det samme som å kjøre bil. Hun sover til hun blir vekt. Da vi landet så våknet hun heller ikke I spania koste vi oss masse. Var på stranda nesten hver dag og der var det fin vind som holdt Mathea kjølig. Forskjellen fra hjemme i Norge var at det ble oftere amming og kortere amming. I tillegg så har mathea sovnet i 22-tida hver kveld og sovet til ca 6 på morningen. Helt herlig. Blir spennende å se om hun fortsetter med det. Nå er vi i egersund. Reiser til Danmark på lørdag. Herlig med ferie Kos dere masse. Feriehilsen Kristin og Mathea
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 19. juli 2007 #2 Skrevet 19. juli 2007 Hei, Så flott at alt har gått så bra. Det er jo så deilig når det blir skikkelig ferie for hele familien. I tillegg har jo dere hatt bra vær og forhåpentligvis blir det bedre her hjemme også. Vi gleder oss til å høre mer når vi ses på neste treff.
Millapril Skrevet 20. juli 2007 #3 Skrevet 20. juli 2007 Høres ut som dere hadde en fin ferie. Flott at reisingen gikk så bra og at dere ikke fikk den værste varmen heller! Kos dere videre på ferie!
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 23. juli 2007 #4 Skrevet 23. juli 2007 Så deilig med 8 dager med sol....ikke mye av det her i gamlelandet for tiden gitt. Kjempebra at det gikk supert å fly med henne også. Fortsatt goooood ferie :-)
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 24. juli 2007 #5 Skrevet 24. juli 2007 Så deilig at alt gikk bra! Flytur er ikke bare-bare men når man fikser det så skulle det meste gå bra. Kos dere videre :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå