Gå til innhold

Et spørsmål om strekkmerker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan ser strekkmerker ut når de kommer? Er de først en svak rød strek som blir sterkere farge på etterhvert? I såfall tror jeg faen meg jeg har fått et!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan høres ut som det.. de blir gjerne fort rød/lilla..Er noe herk :(

Skrevet

Ja er nok det som regel, mine blir lilla etter kvart, men så har eg atopisk eksems hud, så trur det er derfor. hadde heilt lilla lår ein sommer i tenårene, uff har så mangen eg fra før så om eg får nokon fleire så vil eg vel ikkje merke noko forskjell he he..Ett strekk merke e no ikkje mykje.

Skrevet

Trodde kanskje jeg skulle slippe unna siden jeg gjorde det i forrige svangerskap, men det ser stygt ut. Lillebror er nok litt større enn søstera var og jeg får vel betale for det da!

Skrevet

man får bare strekkmerker om magen vokser for fort ut ikke sant??

jeg fikk ingen med nr 1 og har ikke sett noe strekkmerker ennå med nr 2 så jeg håper jeg slipper de merkene....

Skrevet

Eg har ikkje vokst så fort, men eg er jo litt spess då eg har gått på ein del sterke kortison salver, og har sjørere hud av den grunn. Men eg har fått ein del strekk merker allerede. fekk dei i den tida eg hadde mykje kynnere før eg vart sjukemld veit ikkje om da gjere noko For då er jo huden ganske stramm. Det er da ikkje sikkert du får det då, dei seier jo det er hormonelt men eg veit ikkje.

Skrevet

jeg har ikke kynnere ennå husker heller ikke når jeg fikk kynnerer med nr 1.....når begynte du å kjenner kynnere nå da hvilken uke??

Skrevet

Ja, sei det syns eg har hatt dei så lenge.. vart sjukemld for dei i veke 23, så rundt 21 trur eg. men dei kunne vare i opp til ein time med små pauser på det værste. Men jobbern min gjorde det værre då det var mykje stress og tungeløft i heimesjukepleien..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...