Lamadama Skrevet 18. juli 2007 #1 Skrevet 18. juli 2007 Da har jeg lagt inn silikon i brystene, og er meget fornøyd. Det var godt å bli kvitt "slappe" ammepupper ja.
Torpekjærringa Skrevet 18. juli 2007 #2 Skrevet 18. juli 2007 Å heldiggris ) jeg vil også ha !! var det vondt? hvor gjorde du det? kostet det mye? gratulerer !
susemor-3 små Skrevet 18. juli 2007 #3 Skrevet 18. juli 2007 Gratulerer:-) Vurderer å fikse mine selv, til det motsatte. Mine er blitt for store og slappe etter 2 ammerunder. Kos deg med de nye puppene!!
Monajenten Skrevet 18. juli 2007 #4 Skrevet 18. juli 2007 Oiiii heldiggrisen! Ja til nye pupper! Nei til slappe ammepupper!
Lamadama Skrevet 18. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 18. juli 2007 Det var ikke vondt, men kjenner det nå ja. Var i veldig ok form etter operasjonen, var på byen og shoppa dagen etter. Men nå klør det litt i stingene og denne sports bh'en er trang. Gjorde det på Nobel Klinikk i Oslo. De var veldig kjekke der. Var veldig opptatt av å ikke legge inn for mye til folk. Noe jeg også var opptatt av. Ville ikke ha "bimbopupper", men mest mulig naturlige. Betalte 28000 kr. Men gruer meg litt til å komme på jobb etter ferien da. Spent på om noen legger merke til det. Vises faktisk ikke så mye med klær på.
(Muskat) Skrevet 18. juli 2007 #7 Skrevet 18. juli 2007 Gratulerer heldiggrisen. Her i gården er det ny mage som står høyest på ønskelisten. Regner med å få det dekket etter hvert...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå