Gå til innhold

Endelig nærmer daten seg! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

No nærmer den etterlengtet daten seg. Må bare få gitt uttrykk for hvor mye jeg gleder meg, og han med. Vi har hatt en helt fantastisk tone frå dag en. Og no har vi chattet i 2 mnd. Og vårt første møte er fredag. :) Skal være sammen hele helgen. Gleder meg vilt!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

masse masse lykke til =))

gi oss en full oppdatering når helgen er over!

Skrevet

Oppdatering skal bli veit du. :)

Og takk for lykkeønskningene! Eg håper på det beste. :) Og det gjer han også. :)

Skrevet

Så spennende :) Lykke til, håper daten blir bra!

Skrevet

Så kjekt!

Må bare fortelle at jeg traff samboeren min på nettet. på Q500.

Vi chattet sammen i noen mnd før han dro til andre siden av landet å besøkte meg. Etter en vellykket helg pendlet han hit 2 helger i mnd. (vi har begge barn fra tidligere) Og i November i fjor flyttet han inn hos oss.

Jeg var kjempeheldig og er like forelsket i dag som jeg var for et år siden.

Lykke til på date ;)

Skrevet

hvordan gikk daten?

Skrevet

Daten min gjekk kjempe bra!!!! :))) Kan ikkje bli lykkligere!! Vi er begge like forelsket, så betre kan eg ikkje ha det! Så no har eg funne meg ein herleg gut!! Så håper at det vil vare, helst for alltid!! Vi slappet av og koset oss heile helga.

Skrevet

SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ BRAAAAAAAAAAAAA :-)

gratuerer!

kos deg masse med han.. hihi :-)

Skrevet

Takker for det!!

Er så deileg å kunne vite etter dei 2 månadane vi har chattet at vi passer kjempe bra sammen. Og gjett om eg skal kose meg ja, når vi sees igjen. ;) Sjølv om det blei bra med kos i helga. ;)

Skrevet

hehe.. jeg skulle ønske jeg hadde nok og si til en persjon sånn at jeg holdt ut og prate med han i 2 måneder...hehe

kansje jeg har nok og si om jeg møter den "rette"

du må holde oss opptatert :-)

Skrevet

Skal holde dere oppdatert veit du. :)

Om du møter den rette har du nok meir enn nok å prate om, og kanskje du møter ein som prater meir enn nok for dere begge. :)

Skrevet

hehe... en som prater mere nok for oss begge. he he... det hørtes slitsomt ut :P

man velger ikke livstil men folk, så vi får se om det dukker opp noen som det er verd og velge :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...