Anonym bruker Skrevet 18. juli 2007 #1 Skrevet 18. juli 2007 No nærmer den etterlengtet daten seg. Må bare få gitt uttrykk for hvor mye jeg gleder meg, og han med. Vi har hatt en helt fantastisk tone frå dag en. Og no har vi chattet i 2 mnd. Og vårt første møte er fredag. Skal være sammen hele helgen. Gleder meg vilt!!!
tonebf Skrevet 18. juli 2007 #2 Skrevet 18. juli 2007 masse masse lykke til =)) gi oss en full oppdatering når helgen er over!
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2007 #3 Skrevet 19. juli 2007 Oppdatering skal bli veit du. Og takk for lykkeønskningene! Eg håper på det beste. Og det gjer han også.
Veronica ♡ lille Emilie+spire Skrevet 20. juli 2007 #5 Skrevet 20. juli 2007 Så spennende Lykke til, håper daten blir bra!
stavangermamma3 Skrevet 20. juli 2007 #6 Skrevet 20. juli 2007 Så kjekt! Må bare fortelle at jeg traff samboeren min på nettet. på Q500. Vi chattet sammen i noen mnd før han dro til andre siden av landet å besøkte meg. Etter en vellykket helg pendlet han hit 2 helger i mnd. (vi har begge barn fra tidligere) Og i November i fjor flyttet han inn hos oss. Jeg var kjempeheldig og er like forelsket i dag som jeg var for et år siden. Lykke til på date
Gjest Skrevet 22. juli 2007 #8 Skrevet 22. juli 2007 Daten min gjekk kjempe bra!!!! )) Kan ikkje bli lykkligere!! Vi er begge like forelsket, så betre kan eg ikkje ha det! Så no har eg funne meg ein herleg gut!! Så håper at det vil vare, helst for alltid!! Vi slappet av og koset oss heile helga.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 22. juli 2007 #9 Skrevet 22. juli 2007 SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ BRAAAAAAAAAAAAA :-) gratuerer! kos deg masse med han.. hihi :-)
Gjest Skrevet 22. juli 2007 #10 Skrevet 22. juli 2007 Takker for det!! Er så deileg å kunne vite etter dei 2 månadane vi har chattet at vi passer kjempe bra sammen. Og gjett om eg skal kose meg ja, når vi sees igjen. Sjølv om det blei bra med kos i helga.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 22. juli 2007 #11 Skrevet 22. juli 2007 hehe.. jeg skulle ønske jeg hadde nok og si til en persjon sånn at jeg holdt ut og prate med han i 2 måneder...hehe kansje jeg har nok og si om jeg møter den "rette" du må holde oss opptatert :-)
Gjest Skrevet 22. juli 2007 #12 Skrevet 22. juli 2007 Skal holde dere oppdatert veit du. Om du møter den rette har du nok meir enn nok å prate om, og kanskje du møter ein som prater meir enn nok for dere begge.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 22. juli 2007 #13 Skrevet 22. juli 2007 hehe... en som prater mere nok for oss begge. he he... det hørtes slitsomt ut man velger ikke livstil men folk, så vi får se om det dukker opp noen som det er verd og velge :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå