Gå til innhold

dere som ammer om natten

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan i hule unngår dere å sovne?? hehe.. . jeg går ikke på stuen og ammer, for da er vkner guttungen ennå det er mørkt på stua... å jeg sovner uansett om jeg ligger eller sitter i senga.. hvordan klarer dere å være våkne under hele måltidet da?? g meg gjerne tips..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ingen tips, men jeg er glad for at jeg sovner jeg. Da får jeg meg litt søvn jeg og. Blir gode og døsige begge to av den amminga. Blir ikke noe av at han kommer i sin egen seng etterpå da. :oP

Skrevet

ja, det var detta da.. . ikke har han egen dyne hell, for da får vi ikke til liggende amming... har sliti litt med det, men glad vi får det til nå, er tryggere å sovne liggende enn å sovne sittende :P

Skrevet

Nei, han ligger under min dyne min også. Syns det ble for keitete med hans dyne i vår seng. Ble så mye dyner. Jeg prøver heller å legge meg litt unna han når jeg våkner innimellom, så han ikke blir for varm. Jeg har ei bred dyne, så det går fint.

Skrevet

ja, funker her å.. han er aldri for varm.. får jo masse luft av mellomrommet mellom meg og han og dyna.. er jo ganske så stor åpning til luft det blir fordi vi er større enn de små.. men absolutt mye tryggere enn å sovne sittende, har gjort det x ant ganger og jeg :P ehhe..

Skrevet

Ja, det er fort gjort. hehe. Ikke like trygt det, nei. ;o)

Skrevet

Jeg og bare sovner hele tida. Problemet med det er at guttungen ikke får rapet om natta, så da har jeg det gående noen timer om morgenen, med mageknip altså. Så hvis det er noen som har gode tips på å holde seg våken, er det bare å komme med de:-)

Skrevet

det du kan gjøre, hvis du våkner selv en gang iblant, selvom det ikke er rett etter han har spist, så kan du få han til å rape hvis du våkner :) det funker her :)

Skrevet

Jeg sovner med en gang.

Skrevet

Ja, jeg våkner av at lillegutt ligger og klager og grynter..hehe, sikkert pga luft. Jeg er så trøtt at jeg orker ikke sette meg opp for å få han til å rape, så jeg legger meg på siden, og løfter han opp loddrett så han liksom henger over siden på meg, og banker han lett på stumpen. Det hender det funker. Ikke så lett når man er så trøtt da. ;o)

Skrevet

Ja, jeg får nok prøve på det.

Merkelig hvor ekstremt trøtt man blir altså...

Skrevet

er jo ikke bare meg :D deilig.. fått litt inntrykk av at alle klarer å holde seg våkne om natten :P hehe...

Skrevet

hei har ett forslag som kanskje kan hjelpe??

legg dyna til side slik at både du og babyen ligger uten dyne. da er det kalder så dere kanskje holder dere våken til dere er ferdig???

uansett våkner du antakeligvis fortere fordi du er kald....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...