Gå til innhold

Da reiser jeg på føden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

mandag hadde jeg masse rier som til slutt gav seg om natten. I dag har jeg tydligvis begynt å lekke fostervann. Siden den lille ligger i seteleie ville de ha meg til kontroll i kveld, ellers kunne jeg ha ventet til i morgen tidlig.

har byttet to truser og har nå gått over på bind og atter en truse. Det renner liksom litt nesten hele tiden. Har småtak, men de er ikke store, har ikke tatt tiden på dem en gang, da det er masse liv i magen.

Så nå sitter jeg bare å venter på at min kjære skal komme hjem fra jobb.

Er det noen som har erfaring med dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen erfaring, ville bare ønske deg lykke til :-)

Skrevet

Ingen erfaring her heller dessverre.

Masse lykke til =)

Skrevet

Ingen erfaring! Men vil ønske lykke til!!

Er selv kommet tilbake fra føde i kveld...var ikke åpning nok til at jeg fikk bli der gitt... så da sitter jeg her med riene mine og håper de gjør nytta si. Vannet mitt er ikke gått da...lekker heller ikke...

Håper du får nurk i kveld/natt!!!

Skrevet

På mandag forberette jeg meg sikkelig mentalt på at fødselen var i gang, da smertene økte og de kom tettere. plutselig bare forsvant de i løpet av natten, har siden da hatt småmurringer hele tiden. Men ikke verre enn at de har no bare vært der.

I kveld gikk jeg på do, på en av mine mange tisseturer for kvelden. Da jeg var ferdig å tisse, skulle reise meg fra do, rant det en god del og det var ikke urin.

Etter dette har det gått slag i slag, håper bare jeg ikke blir lagt inn for observasjon. Det skjer sikkert ikke noe mere på mangen timer enda, og da kan jeg liksågodt sove hjemme. men er litt usikker på hva de velger i forhold til at hun ligger i seteleie.

Merker jeg begynner å bli litt spent nå på hva som skjer videre. Er førstegangs og har aldri født før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...