Gå til innhold

når el???

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor mange dager etter mensen??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dra deg på skravle.. det er mannfolk her inne også.....

Skrevet

Pokker.. ikke her heller da... Det er så klart jeg som er mannen tjukka:-)

Skrevet

Hehe, skal la deg leve i illusjonen for denne gangen :)

Skrevet

Forøvrig så forstår jeg heller ikke hvorfor du er inne på denne tråden da mensen din forsvann med at testoseronnivået i kroppen din forårsaket unormal forekomst av sterk hårvekst rund 20-årsalderen:-)

Skrevet

Hehe, og du gikk inn på denne tråden fordi du fortsatt har mensen? :D Avslørt, søta! :)

Skrevet

Haaaaaaaa.. ikke prøv deg heller:-) Ser forresten at du har prøvd deg med et anonymt innlegg på tråden der man spør hva du har spist i dag:-)

Skrevet

HAHAAAAAAAAAAA, du måtte inn å kikke, altså? Svake menneske!! :) Jeg hørte rykter om at du har vært inne på melkesjokoladetråden. Du trenger ikke trykke på anonymknappen vet du, alle her inne er fullstendig klar over at du er sjokolademonsteret! :D

Skrevet

Ikke prøv deg heller.. jeg bruker aldri anonymknappen, noe du er ganske sså flink til:-)

Skrevet

Nei, han kan ikke spise melkesjokolade og bamsemums og sånn... For gjør Finn Morten det, så legger han på seg ennå mer... Ikke greit å bli gammel og tung om baken;-)

Skrevet

din frekke unge... gå å legg deg:-)

Skrevet

Sist gang jeg sjekket er ikke oppriktighet et synonym til frekkhet..... Jeg sov to timer isted, så er ikke trøtt...

Skrevet

Sså??? Stammer du også, tjukken? :) Du vet meeeeget godt at jeg ikke er flink til å bruke anonymknappen, din fjott! Men vet du hva? Jeg skal øve meg! MASSE! Du vil ikke tro hvilke forandringer du vil gjennomgå her i den nærmeste framtiden, i neste uke vil du være ei lykkelig, selverklært gladkristen, canestenavhengig, tykk lita snelle! SÅ DET SÅ! :)

Skrevet

hehe.. jeg vet da selvfølgelig at det alltid er du som lurer på hva alskens sår og ulike mikrobevekster som kommer ut fra glæfsa di... At jeg får brekkninger er bare at jeg vet at det er du som alltid spør og at det kun er ei her inne som kjøper canesten i økonomipakker, kun for å smøre hønepartiet og for å pynte kaka di da konsistensen er ganske lik kakepynt på tube:-)

Skrevet

Hehe, hadde du mistenkt at jeg var "annie med mikrobevekster" ville du selvsagt ikke fått brekninger vennen, du ville rundslikket glasset på pc-skjermen til det var tynnslitt som rispapir :) Forresten, fikk du sove godt i natt? Gjorde profilbildet mitt deg happy atter en gang? Din lille gris der du sitter! :D

Skrevet

Jeg har faktisk ligget med angstkramper i hele kroppen de siste ukene etter at du sendte meg de bildene!! Fra i morgen skal jeg legges inn for avvenning av stesolid!! Dette var forferdelig ondskapsfult gjort av deg... Ikke har du bare gjort meg til en nervøs angstklomp, men alt jeg hadde av lyst på kvinner forsvant og jeg tviler at jeg noensinne vil få tilbake denne lysten!! dette var groteskt gjort av deg:-)

Skrevet

Siden du skal legges inn for stesolidavvenning, hvorfor tar dem ikke fullrestaurering på deg? Avbamsemumsifisering, alkoholavvenning, spisetåneglavvenning, sniffesloggyavvenning, osv osv? Syns du skal foreslå det. Vet det blir vanskelig for deg, men med litt intensiv jobbing vil du garantert få det bedre med deg selv! :)

Skrevet

Arggghhhhhhhhhhhhhhhhh.. klarer du ALDRI Å GI DEG DU:-)

Skrevet

Ikke jeg heller:-) bare en liten pause...hehe

Skrevet

14 dager før mensen. Statistisk sett. Men jeg sverger, den kommer aaaaaldri når den skal dersom den er ønsket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...