Sol :) Skrevet 18. juli 2007 #1 Skrevet 18. juli 2007 Hadde IKM 17/7, TR har ikke kommet enda. Bruker å ha symptomer med sterke menssmerter, ømme bryst og oppblåst mage til vanlig frem til IKM. Har nå ingen symptomer på TR...men har heller ikke symptomer på at jeg er gravid..Rare greier...Er sikkert bare forsinket. Tester til helgen om ikke TR kommer. Er forresten ny her, hei alle sammen!! Er i 1. pp.
rampejenta - ny spire Skrevet 18. juli 2007 #2 Skrevet 18. juli 2007 hei..krysser fingrene for deg.. må si ifra hva testen sier da..
Sol :) Skrevet 18. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. juli 2007 Hehe..takk for det!! Utrolig spennede dette... Man får ihvertfall testet tålmodigheten:) Skal si i fra jeg!!
Vektbaby, prinsesse 07 + spire Skrevet 18. juli 2007 #4 Skrevet 18. juli 2007 Under begge graviditetene mine har ikke jeg hatt andre symptomer på graviditeten enn ømme pupper. Kvalme og lignende som alle snakker om kommer som regel (hos de fleste) ikke før man er i uke 6 eller 7. Ta en test! Lykke til!
emporium Skrevet 19. juli 2007 #5 Skrevet 19. juli 2007 hei hei og velkommen hit er i samme situasjon som deg...men hadde ikm 8/7.... ingen tr og ingen positiv test - bare å vente lykke til til dere =O)
Sol :) Skrevet 19. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 19. juli 2007 Oj..Må jeg vente lik mange dager som deg da blir jeg jo gal!! Hehe.. Tatt mange tester? Ingen tegn til TR i dag heller, dagene går jo så sakte når man går å venter i uvissheten!! Hadde tanta kommet hadde jeg jo ihvertfall visst svaret!! Skal holde meg til å ikke teste før på søndag...men det føles som en evighet til..
Gjest Skrevet 19. juli 2007 #7 Skrevet 19. juli 2007 hei sol:) hvis du teste no så ska nå testn vis om du e gravid el itj tru æ hehe:) håpe den vise positivt da,ja d e læng å vent ja,ikm i mårra æ da å svak positiv test idag. håpe den e sterkar i mårra:) lykke te:)
Sol :) Skrevet 19. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 19. juli 2007 Dæh!! Heldig du er!! Ja kanskje jeg skal gjøre det? Tror du det vil synes da?? Lykke til med ny test i morgen!! ;D ...Har flere tester lagret så det kan jeg jo egentlig gjøre jeg og..Oæææ!!
Gjest Skrevet 19. juli 2007 #9 Skrevet 19. juli 2007 ta en test no så æ får vit:) nysgjerri no hehe,kom igjen å spring å tiss:)
Sol :) Skrevet 19. juli 2007 Forfatter #10 Skrevet 19. juli 2007 HiHi..Skal holde ut til i morgen..bedre med morgenurin SPENNENDE!!! Men har en følelse av at den blir negativ..Vi høres i morgen da!! Masse lykke til!!
emporium Skrevet 19. juli 2007 #11 Skrevet 19. juli 2007 blir gal av å vente hadde det ennå vært venting før testen "kunne" vist positiv, hadde det vært en ting men nå er vi jo midt i ingenmannsland... jaja den som venter får se ;O)
julyen Skrevet 19. juli 2007 #12 Skrevet 19. juli 2007 Jepp.. klarer ikke tenke på noe annet. I tilegg verker det i brystene konstant nå. Ikke noe tegn på tanta. Man kan bli gal av mindre!
Sol :) Skrevet 20. juli 2007 Forfatter #13 Skrevet 20. juli 2007 Da gjorde jeg det..Tok en test i morrest.. Og den lyste negativ i mot meg. Men fortsatt ingen tegn til TR heller. Magen går jo innover, bruker jo å være oppblåst som bare det før TR!! Og i det hele, har jeg gått ned i vekt.. Rare greier. Så over alle symptomer man kan få ved graviditet.. Eneste som har dukket opp nå i det siste som ikke har vært før er leggkramper. Og det er jo ikke det store tegnet på at jeg er gravid akkurat... Kan ikke bare TR komme så man kan forberede seg på ny pp i stedet??
Becky333 Skrevet 20. juli 2007 #14 Skrevet 20. juli 2007 Hei. hiver meg på denne bølgen, men jeg har litt mensensymptomer, ømme pupper, mensenmurringer, men ingen mens. Ømme pupper og mensenmurringer kom igår, samme dag som IKM. Men jeg tipper på at mensen ligger og lurer og at jeg har alle disse "herregud, håper jeg er gravid-tankene" forsinker den... Hadde forresten negativ CB dig test på onsdag, og da er vel alt som samme gamle... mensen er vel rett rundt hjørnet med andre ord...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå